Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 17, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bauer podnosi ceny reklam w swoich pismach i zwiększa rabaty

Wydawnictwo Bauer podniosło o co najmniej kilkanaście procent ceny reklam w swoich siedmiu tytułach. Jednak dzięki udzielanym rabatom klienci mają podwyżki nie odczuć.

– Podwyżka to wynik dostosowania naszych cenników do oferty tytułów konkurencji. Nie będzie miała wpływu na zmianę warunków handlowych, które dotąd przedstawialiśmy klientom – mówi Ewa Kozłowska, zastępca dyrektora biura reklamy w Bauerze. Zmieniono cenniki w: „Twoim Stylu”, „Pani”, „Show”, „Świecie Kobiety”, „Tinie” , „Chwili dla Ciebie” i „Życiu na Gorąco”. W „Tinie” i „Chwili dla Ciebie” ceny zwiększono średnio o 15 proc.; a w „Show” i „Twoim Stylu” nawet o 24 proc.
To już druga tego typu podwyżka w tym wydawnictwie. W ub.r. podwyższono ceny w 23 tytułach. Również wtedy Bauer podkreślał, że rabaty handlowe dla klientów zostaną tak dopasowane, aby w rzeczywistości nie płacili oni więcej za powierzchnię reklamową.

SK

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.