Dział: INTERNET

Dodano: Maj 25, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Komorowski aktywniejszy w social media, Duda zyskał więcej śledzących

Andrzej Duda podczas drugiej tury wyborów zyskał więcej sympatyków na swoich oficjalnych profilach w mediach społecznościowych, niż kontrkandydat Bronisław Komorowski - wynika z analizy NapoleonCat.com.

Od zakończenia ciszy wyborczej po pierwszej turze Andrzej Duda na Facebooku, Twitterze, YouTube i Instagramie zyskał 76,3 tys. śledzących. Bronisław Komorowski w tym czasie pozyskał 28,6 tys. Prezydent w trakcie drugiej tury wykazał większą zsumowaną aktywność (social footprint). Profile prowadzone przez sztab Komorowskiego miały 749,4 tys. w stosunku do 464,4 tys. Andrzeja Dudy.
Wszystkie profile Dudy przegoniły liczbą śledzących profile konkurenta w ostatnim tygodniu kampanii (od wtorku). Znacząca jest także różnica, na korzyść Dudy (809,5 tys. w stosunku do 438,8 Komorowskiego), między liczbą nowych wyświetleń filmów na oficjalnych kanałach kandydatów.
Analizę przeprowadzono od 10 do 21 maja br.

(DR, 25.05.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.