„Gazeta Wyborcza” przez trzy miesiące zdobyła 5,3 tys. cyfrowych prenumeratorów
Na koniec września „Gazeta Wyborcza” (Agora SA) miała 21,2 tys. prenumerat cyfrowych, czyli o 5,3 tys. więcej niż na koniec czerwca – poinformowała Agora SA przy okazji przedstawienia wyników finansowych za trzeci kwartał br.
System limitowanego darmowego dostępu do sieci „GW” wprowadziła 4 lutego br. Na koniec czerwca dziennik miał 15,1 tys. subskrybentów. Wtedy spora część (23 proc.) to były prenumeraty promocyjne – pierwszy miesiąc za 0,99 zł. Na koniec czerwca odsetek promocyjnych subskrypcji zmniejszył się do 7 proc. Najbardziej zwiększyła się natomiast prenumerata kwartalna – z 16 proc. na koniec czerwca do 29 proc. na koniec września.
Agora chce do końca br. osiągnąć liczbę 40 tys. subskrybentów płatnych serwisów cyfrowych „GW”.
(07.11.2014)