Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 04, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kolejny program Viacomu w kanale Grupy TVN

Bohaterkami "Nastoletnich matek" są cztery nastolatki, które założyły rodziny w bardzo młodym wieku (fot. mat. MTV)

Telewizja TTV (większościowym udziałowcem jest Grupa TVN) rozpoczęła emisję serialu dokumentalnego "Nastoletnie matki" pochodzącego z kanału MTV Polska.

Kanał MTV Polska należy do Viacom International Media Networks Poland - warto przypomnieć, że stacje Viacomu obsługuje biuro reklamy Grupy TVN. Wcześniej do ramówki TVN Style weszła produkcja kanału Viva Polska (też Viacom) pt. "Enjoy The View" – reality show z Natalią Siwiec.
W MTV serial "Nastoletnie matki" miał średnio 36,4 tys. widzów (w niedziele o 18.25, od 26 stycznia do 5 kwietnia br.; dane Nielsen Audience Measurement).

(RUT, 04.09.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.