Mundial pomógł Twitterowi, ale zysków nie widać
30.07.2014, 18:34
Przychód Twittera za drugi kwartał 2014 roku wyniósł 312,2 mln dol. - o ponad 120 proc. więcej niż rok temu.
Serwis wciąż jest jednak pod kreską. Strata netto spółki za drugi kwartał br. wyniosła 144,5 mln dol. i była o 102,5 mln wyższa niż
za drugi kwartał 2013 roku.
Wzrost przychodów to efekt piłkarskiego mundialu w Brazylii - użytkownicy napisali w czasie jego trwania 672 mln tweetów, co przełożyło się na większe zainteresowanie reklamodawców. Przychody z reklamy wyniosły 277 mln dol. (80 proc. z reklamy mobilnej).
Twitter ma 271 mln użytkowników (o 24 proc. więcej niż rok temu).
Przychody Facebooka w drugim kwartale 2014 roku wzrosły o 61 proc.
(30.07.2014)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter