12/2014

Press

Spis treści:

Press

Gdzie dwóch się nie bije

Z Janem Wróblem i Romanem Kurkiewiczem, prowadzącymi „Dwie prawdy” w TVN 24, rozmawia Mariusz Kowalczyk

Uwierz w ducha

Bijącą rekordy popularności aplikację SnapChat media mogą wykorzystywać do zbierania informacji od uczestników czy świadków wydarzeń

Ceni się wysoko

Czy Roman Giertych jest byłym politykiem, który stał się adwokatem, czy też adwokatem, który znów będzie rozdawał karty w polityce? Tego dziennikarze nie wiedzą, ale z powrotem wpuścili go na medialne salony

Press

Tysiąc gazet zamiast jednej

Pismo to pożądany produkt, ale ludzie nie chcą go kupować w kioskach – uważają twórcy Readly, cyfrowej platformy do czytania prasy. I docierają do klienta tam, gdzie akurat przebywa

Press

Warsztat: Spalona guma śmierdzi

Śmieszą mnie teksty o szybszym biciu serca na widok jakiegoś samochodu, grafomańskie opisy wyścigów z samolotem - pisze Jacek Balkan

 

Artykuł bezpłatny

Press

Raport: Polityk nie ma gadać

Tyłem, z daleka, bez głosu – tak programy informacyjne zachodnich telewizji pokazują polityków. Grają oni rolę tła, mówią zaś o nich dziennikarze i zapraszani eksperci.
W Polsce jest dokładnie na odwrót, dlatego postanowiliśmy sprawdzić, jak bardzo „Wiadomości”, „Wydarzenia” i „Fakty” odbiegają od międzynarodowych standardów prezentowania polityki

Press

Zaprenumeruj dziennikarza

Dziś nie gazety ani czasopisma, lecz nazwiska konkretnych autorów stają się marką – uznali twórcy holenderskiej platformy internetowej TPO Magazine

Dwie wizje

O niejasnych losach TVN i przewidywalnej przyszłości Polsatu zdecydowały kwestie właścicielskie

Czarne przegrywa?

Polacy zwracają się ku literaturze faktu, więc rośnie konkurencja wśród wydawców książek non-fiction

Migracje w mediach: Dobrzy wciąż mogą przebierać

W tym roku nie było tylu odejść co w zeszłym. Niektórzy nawet wrócili

Press

Warsztat: Kościół drogą kościoła

Jeżeli wszyscy trąbią, że X będzie biskupem, pamiętajcie – szanse X właśnie topnieją

Informacje z gadżetów

„Quartz” to jedyna finansowa publikacja cyfrowa zaprojektowana wyłącznie z myślą o urządzeniach mobilnych. Czyta ją elita biznesu

Cyfrowe trendy

Pozycja dziennika w sieci jest dziś równie ważna, jak jego obecność w kiosku. By za tę pierwszą czytelnicy i reklamodawcy chcieli płacić, redakcje gazet wzbogacają ofertę online

Granice, których trzeba strzec

W wielkiej kampanii promocyjnej serialu HBO „Wataha” pomogli dziennikarze „Dużego Formatu”, blogerzy i gwiazdka „Playboya”. W imię idei: „Są granice, które trzeba przekroczyć”

Press

Zwykły plakat to za mało

„Żywe” citylighty już nie tylko przykuwają uwagę, zmuszają również do działania. Interaktywne plakaty rozpoczęły nową erę OOH

Jak dobrze być sąsiadem

Działania na rzecz społeczności lokalnych dobrze jest zweryfikować w dialogu społecznym – albo od niego zacząć

FAQ Google Analytics

Odpowiadamy na najważniejsze pytania dotyczące narzędzia Google Analytics

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.