06/2013

Press

Spis treści:

Press

Bądź własną agencją

Z przewodniczącym jury Grand Press Photo 2013 Samuelem Arandą rozmawia Renata Gluza

Pani Przepraszam

Agnieszka Kublik jest czołową dziennikarką „Gazety Wyborczej”. Przoduje też w sprostowaniach – pisze Mariusz Kowalczyk

Press

Coś nowego

Francuski portal Mediapart.fr udowadnia, że dobre dziennikarstwo oraz Internet mogą iść w parze. I zarabiać.

Press

Nie lubię wesel i sportu

Rozmowa z Michałem Legierskim, autorem Zdjęcia Roku w Grand Press Photo 2013

Press

Orzeszki Hajdarowicza

Grzegorz Hajdarowicz zaczyna spieniężać majątek swych spółek, bo nadszedł czas spłaty długów

Polityka strusia

Czym różni się dziennikarz od blogera? Pierwszy nie kasuje tekstów, gdy ktoś mu tylko pogrozi palcem

Press

Zakład z Polską

„Polityka Insight” chce być projektem postmedialnym – nowym modelem zarabiania pieniędzy przez wydawcę prasowego

Press

Optymizm mnie wkurza

Z Edem Vulliamym, dziennikarzem „The Observer”, laureatem Nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego, rozmawia Elżbieta Rutkowska

Leczenie eterem

Internetowe rozgłośnie dla Polonii powstają z tęsknoty. Za radiem

Press

Sprzedam słonia

Czasem wkurza klientów, ale pracownicy go cenią. Wtyka nos we wszystko, więc bywa go za dużo. Rafała Barana, prezesa Grey Group Poland – opisuje Agata Małkowska-Szozda.

Polubić korporację

Wspieranie pasji pracowników nie tylko motywuje ich do pracy, ale też sprawia, że trudniej im odejść z firmy

Warto rozmawiać

Dialog społeczny jest niezbędnym fundamentem dużych inwestycji

Nie wszystkie prawa zastrzeżone

Prawa autorskie w reklamie to teren grząski i niepewny. Ale do procesów dochodzi rzadko. Dlaczego?

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.