09/2004

Press

Spis treści:

Media w sierpniu

Złotouści

komentatorzy olimpiady

Wielki Bamber

– sylwetka Grzegorza Gaudena, prezesa i redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”

Jesteśmy dowcipni, ale nie do krwi

– jak pisać we dwoje, radzą Monika Piątkowska i Leszek K. Talko z „Gazety Wyborczej”

Sen o gazecie.

Dziennikarze – wydawcy

Agencja bez marki

– dlaczego IAR nie wykorzystuje swego potencjału

Młodzi a wypaleni

– korespondenci zagraniczni o polskich mediach

Model anglosaski

– newsdesk rewolucjonizuje niemieckie redakcje

Okrutny temat

– refleksje Anny Bikont na marginesie pisania książki „My z Jedwabnego”

Przegląd prasy wnętrzarskiej

Spoty za płoty

– lokalne rozgłośnie radiowe próbują zarobić na wszystkim

Press

Kij w szprychy

– rozmowa z Jackiem Żakowskim, prowadzącym „Summę zdarzeń” w TVP 1

Teledychotomia

– firmy telekomunikacyjne stawiają na młodzież i biznesmenów

Mobilny biznes

– media wspierają szybki rozwój marketingu mobilnego

Drażnić internautę

– reklama inwazyjna nie zniknie, ale się cywilizuje

Selekcjoner

– RSS: technologia dla newsów w sieci

Naturszczyk w reklamie

podnosi wiarygodność

Cyrk konferencyjny

– organizatorzy konferencji prasowych często zapominają, jaki jest ich cel

Press

Frycowe

– frustracje stażysty w redakcji

Press

Interranking

Radosława Brzuski

Press

Ranking

Jana Skórzyńskiego

 

Artykuł bezpłatny

Press

Fabryki interwencji

magazyny interwencyjne telewizji komercyjnych wyręczają TVP w misji

Press

Pokusa porównania

w reklamie

Mobilny biznes

– media wspierają szybki rozwój marketingu mobilnego

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.