Stacje z tzw. wielkiej czwórki poprawiły udział w 16-59. Republika przed TVN 24
Republika znalazła się przed TVN 24 zarówno w grupie ogólnej 4+, jak i komercyjnej 16-59 (fot. Marcin Obara/PAP)
Jesienią Polsat notował najwyższy udział w widowni telewizyjnej w grupie ogólnej 4+. TVN był liderem w grupie komercyjnej 16-59.
Z danych Nielsen Media za okres 1 września – 18 grudnia wynika, że w grupie ogólnej Polsat uzyskał 7,22 proc. udziału w rynku, co oznacza wzrost z 6,85 proc. w analogicznym okresie rok wcześniej.
Republika z wyższym udziałem od TVN 24
Spośród tzw. wielkiej czwórki wzrósł również udział TVN – z 6,23 proc. do 6,54 proc. i TVP 2 – z 5,87 proc. do 6,09 proc. Z kolei TVP 1 zanotował spadek z 6,92 proc. do 6,43 proc.
Czytaj też: Roman Młodkowski w Biznes24 będzie pracował tylko do końca grudnia
Dalej znalazły się:
- Republika – 5,72 proc. (wzrost z 4,72 proc.),
- TVN 24 – 4,63 proc. (spadek z 5,8 proc.),
- TVN Siedem – 3,36 proc. (wzrost z 3,16 proc.),
- TV Puls – 3,36 proc. (wzrost z 3,14 proc.),
- TV 4 – 3,19 proc. (wzrost z 3,06 proc.)
- i TTV – 1,86 proc. (spadek z 1,9 proc.).
W grupie komercyjnej 16-59 prowadził TVN, który uzyskał 7,7 proc. (wzrost z 7,37 proc.). Udział Polsatu wzrósł z 7,09 proc. do 7,44 proc., TVP 2 z 4,36 proc. do 4,63 proc., a TVP 1 z 4,47 proc. do 4,62 proc.
TVN Siedem zanotował 4,31 proc. (wzrost z 3,82 proc.), TV Puls – 4,08 proc. (wzrost z 3,85 proc.), Republika – 3,38 proc. (wzrost z 2,21 proc.), TV 4 – 3,36 proc. (wzrost z 3,26 proc.), TVN 24 – 2,94 proc. (spadek z 3,81 proc.), a zamykający pierwszą dziesiątkę TTV – 2,46 proc. (spadek z 2,59 proc.).
Łącznie stacje z tzw. wielkiej czwórki w 4+ miały 26,28 proc. udziału (wzrost z 25,87 proc.), a w 16-59 – 24,39 proc. (wzrost z 23,29 proc.).
Dane: Nielsen Media
Czytaj też: Cykl Szymona Jadczaka o działce CPK w kolejnym miesiącu z największym zasięgiem
(KOZ, 22.12.2025)










