Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 22, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Stacje z tzw. wielkiej czwórki poprawiły udział w 16-59. Republika przed TVN 24

Republika znalazła się przed TVN 24 zarówno w grupie ogólnej 4+, jak i komercyjnej 16-59 (fot. Marcin Obara/PAP)

Jesienią Polsat notował najwyższy udział w widowni telewizyjnej w grupie ogólnej 4+. TVN był liderem w grupie komercyjnej 16-59.

Z danych Nielsen Media za okres 1 września – 18 grudnia wynika, że w grupie ogólnej Polsat uzyskał 7,22 proc. udziału w rynku, co oznacza wzrost z 6,85 proc. w analogicznym okresie rok wcześniej.

Republika z wyższym udziałem od TVN 24

Spośród tzw. wielkiej czwórki wzrósł również udział TVN – z 6,23 proc. do 6,54 proc. i TVP 2 – z 5,87 proc. do 6,09 proc. Z kolei TVP 1 zanotował spadek z 6,92 proc. do 6,43 proc.

Czytaj też: Roman Młodkowski w Biznes24 będzie pracował tylko do końca grudnia

Dalej znalazły się:

  • Republika – 5,72 proc. (wzrost z 4,72 proc.),
  • TVN 24 – 4,63 proc. (spadek z 5,8 proc.),
  • TVN Siedem – 3,36 proc. (wzrost z 3,16 proc.),
  • TV Puls – 3,36 proc. (wzrost z 3,14 proc.),
  • TV 4 – 3,19 proc. (wzrost z 3,06 proc.)
  • i TTV – 1,86 proc. (spadek z 1,9 proc.).

W grupie komercyjnej 16-59 prowadził TVN, który uzyskał 7,7 proc. (wzrost z 7,37 proc.). Udział Polsatu wzrósł z 7,09 proc. do 7,44 proc., TVP 2 z 4,36 proc. do 4,63 proc., a TVP 1 z 4,47 proc. do 4,62 proc.

TVN Siedem zanotował 4,31 proc. (wzrost z 3,82 proc.), TV Puls – 4,08 proc. (wzrost z 3,85 proc.), Republika – 3,38 proc. (wzrost z 2,21 proc.), TV 4 – 3,36 proc. (wzrost z 3,26 proc.), TVN 24 – 2,94 proc. (spadek z 3,81 proc.), a zamykający pierwszą dziesiątkę TTV – 2,46 proc. (spadek z 2,59 proc.).

Łącznie stacje z tzw. wielkiej czwórki w 4+ miały 26,28 proc. udziału (wzrost z 25,87 proc.), a w 16-59 – 24,39 proc. (wzrost z 23,29 proc.).

Dane: Nielsen Media

Czytaj też: Cykl Szymona Jadczaka o działce CPK w kolejnym miesiącu z największym zasięgiem

(KOZ, 22.12.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.