Nielsen: w listopadzie nieznacznie przybyło reklam w telewizji
Telewizje pokazały w listopadzie łącznie 4,16 mln spotów reklamowych (fot. Pexels.com)
W listopadzie 2025 roku telewizje monitorowane przez Nielsen Media wyemitowały nieznacznie więcej reklam niż rok wcześniej.
Stacje nadały łącznie 4,16 mln spotów, o 0,5 proc. więcej niż w listopadzie 2024 roku. Cennikowe wpływy z reklam spadły natomiast o 3,1 proc. Największym reklamodawcą w telewizji był Aflofarm - wartość jego reklam była wyższa o 30,8 proc. w porównaniu z tym samym miesiącem przed rokiem.
W październiku w telewizjach było 4,54 mln spotów (o 3,5 proc. więcej niż rok wcześniej), a cennikowe przychody z reklam rok do roku były wyższe o 2,8 proc.
Natomiast we wrześniu stacje wyemitowały 3,82 mln spotów (o 6,5 proc. mniej niż we wrześniu rok wcześniej). Wydatki na reklamę wzrosły wtedy minimalnie (o 0,2 proc.).
(KOZ, 21.12.2025)










