Jarosław Ziębiński odsprzedaje udziały w 2012 Agency
Jarosław Ziębiński w agencji WebTalk ma 20 proc. udziałów (fot. materiały prasowe)
Jarosław Ziębiński, były chief executive officer Publicis Groupe Northern & Central Europe, który pod koniec 2022 roku został udziałowcem w 2012 Agency, odsprzedaje swoje udziały pozostałym współwłaścicielom.
Jarosław Ziębiński ma 20 proc. udziałów 2012 Agency. Pozostałymi udziałowcami są dotychczasowi współwłaściciele agencji: Maciej Marasek i Przemek Bogdanowicz, partnerzy i dyrektorzy kreacji 2012 Agency. Obaj mają po ok. 40 proc. udziałów. Teraz udziały Ziębińskiego zostaną przez nich przejęte. - To proces. Zapewne do końca procesu potrzebujemy kilku miesięcy, ale jest on w toku - wyjaśnia Maciej Marasek. I dodaje: - Jarek miał nam przede wszystkim pomóc i ułatwić wyjście z naszą ofertą do klientów zagranicznych, a także przeprowadzić naszą agencję przez proces partnerstwa z jakimś zagranicznym udziałowcem. Ponieważ jednak plany się zmieniły i stawiamy raczej na rozwój organiczny, rola Jarka się wyczerpała. Ponadto, stając się udziałowcem i członkiem zarządu WebTalk, stał się naszym konkurentem.
Jarosław Ziębiński w grudniu 2023 roku w agencji WebTalk objął 20 proc. udziałów i funkcję członka zarządu ds. rozwoju. Pozostałe 80 proc. udziałów w WebTalk pozostaje w rękach jej założyciela Michał Dunina.
2012 Agency zatrudnia 40 osób. Jej klientami są m.in. Grupa Żywiec, Maspex, Grupa Muszkieterów, Unilever czy Grupa Pracuj.pl.
(AMS, 18.12.2025)










