Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Październik 28, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Polityka" z największym spadkiem wpływów z reklam. Dane Kantar Media

Według Kantar Media, przychody "Polityki" z reklam w ujęciu rok do roku spadły o 23,4 proc. (fot. Marcin Kaliński/PAP)

Największe przychody ze sprzedaży reklam w grupie tygodników opinii odnotował w trzecim kwartale tego roku "Newsweek Polska" (RAS Polska). Relatywnie największe spadki w relacji do trzeciego kwartału 2024 roku ma "Polityka" (Polityka) – wynika z danych cennikowych Kantar Media, które nie uwzględniają rabatów.

"Newsweek Polska" uzyskał z reklam w trzecim kwartale tego roku 18,8 mln zł, co oznacza wzrost o 2,4 proc. wobec wpływów z analogicznego okresu w 2024 roku.

Czytaj też: Elżbieta Rutkowska z "Dziennika Gazety Prawnej" przechodzi do Wnp.pl

Druga pod względem kwoty uzyskanych przychodów z reklam jest "Polityka" (9,8 mln zł), co oznacza spadek o 23,4 proc. w relacji do trzeciego kwartału 2024 roku.

Tygodnik "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś) w okresie od sierpnia do października uzyskał z reklam 4,8 mln zł (wzrost o 13,9 proc.).

Kolejne pod względem przychodów z reklam są "Do Rzeczy" (Do Rzeczy) i "Sieci" (Fratria), które miały z reklam kolejno 4,5 mln (wzrost o 0,3 proc.) oraz 2,7 zł (wzrost o 30,1 proc.).

Czytaj też: Serwis Kanału Zero ma wystartować w styczniu. Paweł Figurski i Patryk Słowik w zespole

(JF, 28.10.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.