Wydawnictwo Bauer przeprowadziło rebranding 37 czasopism krzyżówkowych
Rebrandingowi towarzyszy kampania reklamowa (fot. materiały prasowe)
Wydawnictwo Bauer przeprowadziło rebranding czasopism krzyżówkowych. Zmiany objęły 37 tytułów z portfolio.
W ramach rebrandingu objęte zmianami czasopisma zyskały nową szatę graficzną. Każde ma teraz logotyp z hasłem "Wiem!". Zmiany dotyczą m.in. takich tytułów, jak "500 Wykreślanek", "Szyfrokrzyżówki", "Panoramy na Wesoło" "Sudoku dla Ekspertów" i "Duże Wykreślanki". Zmiany poprzedziły badania rynku.
Czytaj też: Monitoring TV w kampanii dla KRRiT opracowały osoby związane z TVP za tzw. dobrej zmiany
Rebrandingowi towarzyszy kampania reklamowa obejmująca billboardy, citylighty, citydigitale, reklamy na autobusach oraz spoty na ekranach LCD w komunikacji miejskiej. Elementem kampanii jest spot telewizyjny wspierający przekaz o relaksie, przyjemności i satysfakcji z rozwiązywania krzyżówek. Za kreację odpowiada Studio Animacji Plankton TV, zakupem mediów zajęła się agencja WPP Media.
(MZD, 16.10.2025)










