Dział: PRASA

Dodano: Październik 16, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawnictwo Bauer przeprowadziło rebranding 37 czasopism krzyżówkowych

Rebrandingowi towarzyszy kampania reklamowa (fot. materiały prasowe)

Wydawnictwo Bauer przeprowadziło rebranding czasopism krzyżówkowych. Zmiany objęły 37 tytułów z portfolio.

W ramach rebrandingu objęte zmianami czasopisma zyskały nową szatę graficzną. Każde ma teraz logotyp z hasłem "Wiem!". Zmiany dotyczą m.in. takich tytułów, jak "500 Wykreślanek", "Szyfrokrzyżówki", "Panoramy na Wesoło" "Sudoku dla Ekspertów" i "Duże Wykreślanki". Zmiany poprzedziły badania rynku.

Czytaj też: Monitoring TV w kampanii dla KRRiT opracowały osoby związane z TVP za tzw. dobrej zmiany

Rebrandingowi towarzyszy kampania reklamowa obejmująca billboardy, citylighty, citydigitale, reklamy na autobusach oraz spoty na ekranach LCD w komunikacji miejskiej. Elementem kampanii jest spot telewizyjny wspierający przekaz o relaksie, przyjemności i satysfakcji z rozwiązywania krzyżówek. Za kreację odpowiada Studio Animacji Plankton TV, zakupem mediów zajęła się agencja WPP Media.

(MZD, 16.10.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.