Kampania radia Tok FM z ilustracjami satyryka Janka Kozy
Kampania obejmuje outdoor, prasę, internet i kina (fot. materiały prasowe)
W nowej kampanii wizerunkowej radia Tok FM główną rolę odgrywają rysunki satyryka Janka Kozy.
"Rysunki Janka Kozy to coś więcej niż satyra - to inteligentny, czuły komentarz do tego, co dzieje się wokół nas. Współpraca z Jankiem to naturalne połączenie - my również w Tok FM stawiamy na przemyślane podejście do rzeczywistości, zamiast na krzyk i uproszczenia" - wyjaśnia w komunikacie Anna Justka, dyrektorka promocji Tok FM.
Nowa kampania Tok FM z rysunkami satyryka jest prowadzona na nośnikach reklamy zewnętrznej, w prasie ("Polityka", "Gazeta Wyborcza"), internecie (portale horyzontalne i media społecznościowe), a także w sieci kin Helios.
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja strategiczno-kreatywna OS3, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dział marketingu Grupy Eurozet.
(KOZ, 10.10.2025)










