Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 21, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Młodzież pyta" znika z wPolsce24. Marta Kielczyk dostaje za to dwugodzinny program

W stacji wPolsce24 Kielczyk prowadzi też "Wiadomości" (screen: YouTube/wPolsce24)

Stacja wPolsce24 (Fratria) zrezygnowała z programu "Młodzież pyta", prowadzonego przez Martę Kielczyk. Odświeżony zostanie za to jej drugi program publicystyczny, który potrwa dwie godziny.

Zamiast ok. godzinnego "Kielczyk i goście" będzie nadawany dwugodzinny program "Marta Kielczyk i goście". Kielczyk potwierdziła "Presserwisowi", że wszyscy jej rozmówcy będą teraz w jednym dwugodzinnym pasmie w niedziele.

Kielczyk w stacji wPolsce24 od roku

"Marta Kielczyk i goście" można oglądać od tego tygodnia w niedziele o 10. Program "Kielczyk i goście" nadawano też w niedziele, ale o 18.30, a program publicystyczny "Młodzież pyta" z udziałem młodzieży emitowano w niedziele ok. 11.

Czytaj też: IMM: Kanał Zero, "SE" i Republika najbardziej angażującymi mediami na YouTubie

Marta Kielczyk z wPolsce24 jest związana od września 2024 roku. Prowadzi w tym kanale również m.in. "Wiadomości". Wcześniej pracowała w Telewizji Polskiej.

Według Nielsen Media w sierpniu kanał wPolsce24 miał średnio 1,67 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (0,33 proc. w sierpniu rok wcześniej, gdy w miejscu stacji nadawała Telewizja wPolsce.pl).

Nowością w ramówce wPolsce24 jest m.in. program "Wierzbicki i Biedroń mówią, jak jest", prowadzony przez Emilię Wierzbicki i Wojciecha Biedronia. Wierzbicki była rzeczniczką Karola Nawrockiego w okresie kampanii prezydenckiej.

Czytaj też: Wojciech Biedroń przeprosił prokurator Ewę Wrzosek za "nieprawdziwą informację"

(MNIE, 21.09.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.