Od września podrożeją reklamy również w rozgłośniach Grupy ZPR Media
Za reklamy w Radiu Eska trzeba będzie zapłacić o 3,4 proc. więcej niż do tej pory (fot. materiały prasowe)
Grupa ZPR Media od 1 września podnosi ceny reklam w Radiu Eska, Radiu Vox FM i Radiu Eska Rock, a także w pakiecie Total Time.
Ceny spotów w pakiecie Total Time wzrosną średnio o 4,5 proc., w Radiu Eska o 3,4 proc., w Radiu Vox FM o 3 proc., a w Radiu Eska Rock o 8,3 proc. (w godz. 6-20).
Prezeska Radia Eska: "Nasza słuchalność rośnie"
"Sytuacja na rynku reklamy radiowej jest dobra, widać wysoki popyt na czas reklamowy wśród marketerów. Spodziewamy się utrzymania dobrej koniunktury również jesienią" – mówi cytowana w komunikacie prasowym Ewa Rosiewicz, dyrektorka generalna segmentu radio Grupy ZPR Media i prezeska Radia Eska.
Czytaj też: Radiowcy: rynek reklamy radiowej wzrósł o 6 proc. w pierwszym półroczu
"Nasza słuchalność rośnie, a koszty dotarcia do słuchaczy pozostają na bardzo konkurencyjnym poziomie w porównaniu z innymi grupami radiowymi" – dodaje Rosiewicz.
Jak podaje Grupa ZPR Media w fali maj-lipiec 2025 roku łączny udział jej wszystkich stacji wyniósł 13,7 proc. (wzrost z 13,3 proc. w tych samych miesiącach 2024 roku).
Po raz ostatni Grupa ZPR Media zmieniła cenniki w marcu 2025 roku.
Od września drożeją również reklamy w Grupie RMF i Grupie Eurozet. W Grupie RMF średni wzrost cen wniesie 5,7-5,8 proc. W Radiu Zet podwyżka to 5,7 proc., a w pakietach Audio Zet i Audio Zet Boost – 5,4 proc.
Czytaj też: W grupie 24-49 słuchalność RMF FM wynosi 32 proc., a Radia Zet – 15,1 proc.
(KOZ, 24.08.2025)










