Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 14, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Agora zwiększyła przychody w pierwszym półroczu

Przychody Grupy Agora, którą kieruje Bartosz Hojka, wzrosły o 4,1 proc. (fot. materiały prasowe)

Grupa Agora w pierwszym półroczu 2025 roku miała 728,9 mln zł przychodów ze sprzedaży i 10,7 mln zł straty. EBITDA wyniosła 118,5 mln zł.

Przychody Grupy Agora w porównaniu z pierwszym półroczem 2024 roku wzrosły o 4,1 proc.

Sprzedaż usług reklamowych przyniosła grupie 372,3 mln zł i była o 6 proc. wyższa niż rok wcześniej. "Segmentem, który najmocniej przyczynił się do wzrostu przychodów z reklamy całej Grupy, był segment Radio" - czytamy w sprawozdaniu. Wpływy ze sprzedaży reklamy radiowej zwiększyły się o 10,3 proc., do 163,9 mln zł.

Ze sprzedaży biletów do kin pochodziło 121,4 mln zł (wzrost o 2,8 proc.), a ze sprzedaży barowej w kinach - 75,1 mln zł (wzrost o 6,5 proc.).

Przychody ze sprzedaży wydawnictw zmniejszyły się o 6,1 proc., do 63 mln zł. "Spadek tej kategorii przychodowej to pochodna niższych wpływów segmentu Prasa Cyfrowa i Drukowana. Rzutowały na to przede wszystkim zmniejszające się wpływy ze sprzedaży papierowego wydania »Gazety Wyborczej«, ale także cyfrowej wersji dziennika" - podano w sprawozdaniu. 

Z działalności filmowej grupa uzyskała 29,9 mln zł (spadek o 9,9 proc.).

Segment filmu i książki odpowiadał za 292,2 mln zł, czyli o 5,8 proc. więcej niż w pierwszym półroczu 2024 roku. Jego zysk na poziomie EBITDA wzrósł o 8,8 proc., do 69,5 mln zł.

Przychody segmentu radia wzrosły o 12,1 proc., do 184,9 mln zł. Zysk na poziomie EBITDA tego segmentu wyniósł 36 mln zł (wzrost o 21,2 proc.).

Wpływy segmentu reklamy zewnętrznej urosły o 3,8 proc., do 108,6 mln zł. Zysk na poziomie EBITDA spadł o 1,8 proc., do 37,3 mln zł.

Segment prasy cyfrowej i drukowanej zmniejszył przychody o 8,6 proc., do 90,1 mln zł. Ze sprzedaży wydawnictw pochodziło 47,4 mln zł, tj. o 7,4 proc. mniej niż rok wcześniej. Wpływy z reklam wzrosły za to o 6,1 proc., do 27,7 mln zł. Strata na poziomie EBITDA wyniosła 1,6 mln zł wobec 8,5 mln zł straty przed rokiem.

Przychody segmentu internetu spadły o 2,8 proc., do 58,5 mln zł. Ze sprzedaży reklamy internetowej pochodziło 53,4 mln zł, tj. o 6,3 proc. mniej. Strata na poziomie EBITDA zwiększyła się o 55 proc., do 6,2 mln zł.

Koszty operacyjne Grupy Agora pochłonęły 701,3 mln zł, czyli o 3,6 proc. więcej niż w pierwszym półroczu 2024 roku.

Grupa Agora w pierwszym półroczu 2025 roku zanotowała 10,7 mln zł straty, podczas gdy rok wcześniej - 4,3 mln zł. Zysk na poziomie EBITDA zwiększył się o 9,1 proc., do 118,5 mln zł.

(KOZ, 14.08.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.