Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 17, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Oglądalność 62. Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu w TVP

62. Krajowy Festiwal Polskiej Piosenki w Opolu trwał w tym roku cztery dni (fot. materiały prasowe)

Spośród koncertów 62. Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu, transmitowanych w TVP 1 i TVP Polonia, najwięcej widzów wybrało jubileusz Jacka Cygana.

W czwartek pokazano koncert "Debiuty" (od 20.15) i "Hip-hop jedno podwórko" (od 22.22). Pierwszy z nich przyciągnął średnio 1,31 mln widzów przy 12,09 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, a drugi – 382 tys. (5,91 proc.).

Czytaj też: Program "Jak to się mówi, czyli Kasia u Bralczyka" po zmianie pasma zyskał widzów w TVP 2

W piątek koncert "Premiery" (od 20.15) oglądało średnio 1,83 mln (18,04 proc.), a "SuperJedynki" (od 22.24) – 966 tys. widzów (16,13 proc.).

W sobotę koncert "Zróbmy więc prywatkę…", nadawany od 20.15, miał średnio 1,66 mln oglądających (17,56 proc. w 4+), a "KabareTym" (od 22.12) – 1,46 mln (21,01 proc.).

W niedzielę "Trzy ćwiartki Jacka Cygana – urodziny" (od 19.46) śledziło średnio 2,06 mln widzów (19,22 proc.), a "Małe tęsknoty – koncert pamięci Wojciecha Trzcińskiego" (od 22.35) – 888 tys. (19,72 proc.; wszystkie dane dotyczą łącznej oglądalności w TVP 1 i TVP Polonia).

Wszystkie cztery dni miały w TVP 1 i TVP Polonia średnio 1,32 mln widzów (16,68 proc. w 4+ i 11,4 proc. w 16-59).

Czytaj też: Poprawia się sytuacja regionalnych rozgłośni publicznych, choć do stabilizacji daleko

W 2024 roku impreza trwała od piątku 31 maja do niedzieli 2 czerwca. W TVP 1 gromadziła średnio 1,63 mln widzów. Festiwal był też pokazywany w TVP Polonia, ale nie w całości.

Miasto Opole i TVP mają umowę dotyczącą kontynuacji organizacji Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu. Będzie obowiązywała 10 lat.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: TVN 24 wyprzedził Interię w zestawieniu serwisów informacyjnych i publicystycznych

(MNIE, 17.06.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.