Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Maj 14, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tvn24.pl na czele portali telewizyjnych kanałów informacyjnych. Duży spadek Tvp.info

W marcu TVN 24 zaczął udostępniać użytkownikom nową odsłonę Tvn24.pl (screen: Tvn24.pl)

W kwietniu liderem wśród portali telewizyjnych kanałów informacyjnych był Tvn24.pl.

W zeszłym miesiącu Tvn24.pl (jako cała domena) miał 8,27 mln użytkowników (1,6 proc. więcej niż w marcu). Drugi był Polsatnews.pl – 5,59 mln (9,9 proc. mniej), trzeci Tvp.info – 2,18 mln (43,6 proc. mniej), a czwarty Tvrepublika.pl – 934 tys. (7,2 proc. więcej).

Nowa odsłona Tvn24.pl od marca

W statystykach pod względem ATS, średniego czasu, jaki użytkownicy spędzają na danym kanale mediowym, prowadzi Tvrepublika.pl – 1 godzinę i 46 sekund wobec 46 minut i 23 sekund w marcu, drugi jest Tvn24.pl – 19 minut i 8 sekund wobec 23 minut i 41 sekund, trzecie – Tvp.info – 8 min i 51 sek. wobec 7 min i 13 sek., a czwarty Polsatnews.pl – 7 min i 10 sek. wobec 7 min i 50 sek.

Czytaj też: Debata w TVP za długa i mało konkretna. Ze Stanowskiego zadowolone media wspierające PiS

W samej kategorii informacje i publicystyka Tvn24.pl odwiedziło 7,58 mln internautów (2,29 proc. więcej), a w kategorii informacje i publicystyka – 6,09 mln (2,4 proc. mniej). Wyniki pozostałych portali są w tych kategoriach takie same, jak w kategorii głównej.

W marcu TVN 24 zaczął udostępniać użytkownikom nową odsłonę Tvn24.pl. Zmiany wprowadzono m.in. w układzie strony głównej, kolorystyce serwisu i logo.

Dane: Mediapanel PBI/Gemius

Czytaj też: Wniosek o postawienie Świrskiego przed Trybunałem Stanu dopiero po drugiej turze

(MNIE, 14.05.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.