Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 30, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Magazyn ”Cinema” znika z rynku

Styczniowe wydanie miesięcznika filmowego ”Cinema” (Geronia Poland) było ostatnim.

Wydawca podjął decyzję o zamknięciu magazynu ze względu na jego słabe wyniki finansowe. Stustronicowe pismo kosztowało 9,90 zł. Ukazywało się w nakładzie 40 tys. egz., a jego średnia sprzedaż w ubiegłym roku kształtowała się na poziomie 20 tys. egz. (dane wydawcy). Jakuba Benke, prezesa Starcomu, nie dziwi taka sytuacja: - Cały segment magazynów filmowych przeżywa kryzys. Ogromną konkurencją stał się dla nich Internet, dlatego spada sprzedaż tych pism.

(AW, 30.01.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.