Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 02, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zmiany personalne w Discovery po przejęciu właściciela Grupy TVN

Finalizacja przejęcia Scripps Networks Interactive przez Discovery, spodziewana jest do końca pierwszego kwartału br. (fot. pixabay.com)

Koncern medialny Discovery Communications ogłosił w czwartek nominacje na stanowiska kierownicze w strukturze firmy powstałej po przejęciu Scripps Networks Interactive, właściciela grupy TVN. 

Jim Samples, dotychczas pełniący funkcję prezesa Scripps Networks Interactive International, jest też jednocześnie prezesem i dyrektorem generalnym TVN. Jego stanowisko po czwartkowych zmianach zostało zlikwidowane, ale nie podano, czy nadal będzie on stał na czele TVN. 

Na liście dyrektorów większość stanowią obecni menedżerowie pracujący dla Discovery. Spośród ludzi ze Scripps nowe obowiązki otrzymali Kathleen Finch (dyrektor marek lifestylowych) i Jon Steinlauf (szef sprzedaży reklam i marketingu).

W komunikacie zaznaczono, że ci menedżerowie dotychczas pracujący dla Scripps Networska, którym nie przydzielono funkcji w połączonej strukturze, będą uczestniczyli w procesie integracji  obu firm, aby zapewnić płynne przekazanie obowiązków. Nazwisko szefa TVN nie zostało wymienione w komunikacie. 

Na czele Discovery Communictions pozostanie David Zaslav. 

Kilka dni temu  Amerykański Departament Sprawiedliwości zakończył postępowanie i nie zgłosił zastrzeżeń do transakcji przejęcia grupy telewizyjnej Scripps Networks Interactive przez Discovery Communications. Jej finalizacja spodziewana jest do końca pierwszego kwartału br. Przejęcie musi zostać jeszcze zaakceptowane przez irlandzkiego regulatora rynku. 

Wcześniej, z zastrzeżeniami, zgodziła się na nie Komisja Europejska. Uwagi Brukseli dotyczyły m.in. gwarancji utrzymania rynkowych cen za udostępnianie operatorom telewizyjnym stacji TVN24 i TVN24 BiS. Transakcja przejęcia Scripps Networks Interactive przez Discovery Communications została ogłoszona w lipcu ub.r. Jej wartość szacowana jest na 14,6 mld dol.

(PAZ, 02.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.