Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 07, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Widownia ”Śniadania w Polsat News” maleje z wydania na wydanie

"Śniadanie w Polsat News" na zmianę prowadzą Beata Lubecka i Bartosz Kurek (screen Polsatnews.pl)

Średnio 238,1 tys. widzów ogląda w Polsat News program publicystyczny ”Śniadanie w Polsat News”, który zajął miejsce ”Śniadania w Radiu Zet”.

Program zadebiutował w ramówce 21 stycznia br. i – podobnie jak ”Śniadanie w Radiu Zet” – nadawany jest w niedziele o 9.05. Przedstawiciele ugrupowań parlamentarnych i Kancelarii Prezydenta komentują w nim bieżące wydarzenia. "Śniadanie w Polsat News" na zmianę prowadzą Beata Lubecka i Bartosz Kurek. Pierwsze wydanie śledziło średnio 283 tys. widzów, drugie – 238,1 tys. widzów, a trzecie – 192,9 tys. widzów.

Polsat News w trakcie emisji pierwszych trzech wydań uzyskał średnio 3,15 proc. udziału w rynku – mniej niż TVP Info (3,91 proc.) i TVN 24 (4,53 proc.). W grupie komercyjnej z udziałem 1,88 proc. był przed TVP Info (1,32 proc.), ale niżej niż TVN 24 (2,83 proc.).
”Śniadanie w Radiu Zet” nadawane było w Radiu Zet i Polsat News od września 2016 roku do grudnia 2017 roku. Program w Polsat News gromadził średnio 226,6 tys. widzów. Rozgłośnia nie przedłużyła współpracy z telewizją i zrezygnowała z tej pozycji.

Średni udział Polsat News w rynku w styczniu br. wyniósł 1,08 proc. Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 07.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 07, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rzecznik TK: brak ekip TVN i Polsatu na konferencji ze względu na ograniczone możliwości

(fot. Lukas Plewnia/www.polen-heute.de)

Rzecznik Trybunału Konstytucyjnego Robert Lubański poinformował, że na zeszłotygodniową konferencję ”Tożsamość konstytucyjna” w Trybunale nie wpuszczono innych ekip telewizyjnych niż TVP ”ze względu na ograniczone możliwości techniczne”.

Jak pisaliśmy w piątek, ekipy TVN i Polsat News nie zostały wpuszczone na konferencję w siedzibie Trybunału Konstytucyjnego, a na salę bez problemu weszły ekipy reporterskie Telewizji Polskiej i Polskiego Radia. W spotkaniu brał udział m.in. premier Mateusz Morawiecki.

Rzecznik Trybunału Konstytucyjnego Robert Lubański na nasze pytania w tej sprawie odpowiedział dopiero po pięciu dniach. Poinformował, że na konferencji były obecne m.in. TVP Info oraz Polskie Radio, ponieważ ”pierwsze złożyły wnioski akredytacyjne”. ”Ponadto relację fotograficzną, oprócz Polskiej Agencji Prasowej, przeprowadzały m.in. Agencja Informacyjna Polska Press oraz Forum Polska Agencja Fotografów, zatem twierdzenie, że do Trybunału nie zostali wpuszczeni przedstawiciele mediów prywatnych, jest bezzasadne” – napisał Robert Lubański.

”Ze względu na ograniczone możliwości techniczne i brak miejsca nie było możliwe zagwarantowanie udziału większej liczby ekip telewizyjnych. Obowiązkiem organizatorów jest przede wszystkim zapewnienie uczestnikom konferencji jak najlepszych warunków spotkania” – stwierdził rzecznik TK.

Przekazał, że reporterzy i dziennikarze redakcji telewizyjnych, które nie mogły uczestniczyć w konferencji, zostali zaproszeni na konferencję bez kamer.

(KOZ, 07.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo