Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 01, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat przerwał film dla orędzia premiera, widzowie oburzeni

Premier Mateusz Morawiecki wygłosił orędzie ws. kryzysu na linii Polska-Izrael (screen YouTube.com)

Polsat w czwartek wieczorem przerwał emisję filmu ”Diabeł ubiera się u Prady”, by pokazać orędzie premiera Mateusza Morawieckiego ws. kryzysu na linii Polska-Izrael. Ruch stacji oburzył widzów na jej facebookowym profilu.

Początkowo orędzie premiera Morawieckiego miały o godz. 20 wyemitować Polsat i Polsat News. Polsat z tego powodu opóźniał emisję filmu ”Diabeł ubiera się u Prady” (miał zacząć się o 20.05). ”Nie potraficie zacząć filmu o czasie???”, ”Chyba w Polsat nie wiecie co to jest 20.05!!! To jakieś żarty już jest 20.18!!!”, ”Reklamują że film o 20.05 a jest 20.20 Masakra Polsat” - pisali widzowie na profilu Polsatu na Facebooku. Według wpisów internautów, film zaczął się o 20.22, ale orędzia nie pokazano.

Jednak po godz. 21 Polsat przerwał film i wyemitował orędzie premiera. ”Czy właśnie przerwano film i włączono Morawieckiego? Czy Was Bóg opuścił?”, ”Ja już myślałem, że stan wojenny mamy”, ”Jak mogliście przerwać film!!!!???” - oburzali się widzowie na Facebooku.

- Uznaliśmy, że ze względu na wagę obecnej sytuacji nasi widzowie powinni mieć możliwość obejrzenia orędzia premiera Morawieckiego - tłumaczy Press.pl Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy Telewizji Polsat.

(KOZ, 01.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 02, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W styczniu TVP 1 liderem w grupie ogólnej, a TVN w komercyjnej

TVP 1 był liderem oglądalności w grupie ogólnej, a TVN w grupie komercyjnej w styczniu 2018 roku, W stosunku do stycznia 2017 roku Jedynka zanotowała największy spadek wśród stacji wielkiej czwórki. 

Według Nielsen Audience Measurement TVP 1 w styczniu 2018 roku w grupie ogólnej miał 10,97 proc. udziału w rynku (spadek z 11,56 proc. w styczniu 2017). Na drugim miejscu był Polsat - 10,53 proc. (spadek z 10,71 proc.), na trzecim miejscu uplasował się TVN - 9,27 proc. (wzrost z 9,24 proc.), na czwartym TVP 2 - 8,62 proc. (wzrost z 8,25 proc.). Dalej znalazły się: TVN 24 - 3,71 proc. (spadek z 4,06 proc.), TVP Info - 3,64 proc. (spadek z 3,67 proc.), TVN 7 - 3,36 proc. (wzrost z 3,17 proc.), TV Puls - 3,17 proc. (wzrost z 2,73 proc.) oraz TTV Twoja Telewizja - 2,07 proc. (wzrost z 1,60 proc.).

W grupie komercyjnej (widzowie 16-49) liderem był TVN - 12,03 proc. udziału w rynku (wzrost z 11,89 proc. w styczniu 2017). Na drugim miejscu był Polsat - 11,89 proc. (spadek z 12,55 proc.), na trzecim TVP 2 - 7,59 proc. (wzrost z 7,11 proc.), a na czwartym TVP - 7,42 proc. (spadek z 7,92 proc.). Dalej znalazły się: TV 4 - 3,65 proc. (spadek z 3,81 proc.), TV Puls - 3,52 proc. (wzrost z 3,14 proc.), TVN 7 - 3,36 proc. (spadek z 3,54 proc.), TTV Twoja Telewizja - 2,77 proc. (wzrost z 1,99 proc.), TVN 24 - 2,22 proc. (spadek z 2,36 proc.) oraz Puls 2 - 2,12 proc. (wzrost z 1,94 proc.).

Najwięcej widzów przyciągnęła do Jedynki 6 stycznia br. transmisja Pucharu Świata w Skokach Narciarskich z Bischofshofen. Program śledziło 7,2 mln widzów w grupie  ogólnej, co dało Jedynce 47,11 proc. udziału w rynku. W grupie komercyjnej transmisje śledziło 2,6 mln widzów (45,64 proc. udziału).

(Mackuch, 02.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo