Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 15, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP pozywa serwis Wyborcza.pl za tekst o sylwestrze TVP w Zakopanem

Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej zapowiedział na Twitterze, że pozwie serwis „Gazety Wyborczej” Wyborcza.pl za tekst o wydatkach na sylwestra organizowanego przez TVP w Zakopanem.

Tekst Agnieszki Kublik „Morawiecki przyszedł, Kurski musi odejść? W PiS zaczepiają: >>Słyszała pani, ile Sławomir dostał od TVP za jedną piosenkę?<<” został opublikowany na Wyborcza.pl 15 stycznia. W leadzie tekstu napisano: „Sylwester w Zakopanem kosztował TVP blisko 10 mln zł, a Sławomir dostał ponad 100 tys. zł za wykonanie jednej piosenki? Tak mówią w PiS i są oburzeni. - Czy spółka, która żyje na kredyt z budżetu państwa, może lekką ręką wydawać takie pieniądze? - pytają w partii. W obozie władzy słychać, że Kurski ma opuścić gabinet przy Woronicza do końca stycznia”.
Natomiast Jacek Kurski na Twitterze zapowiedział proces. „TVP pozywa za niechlujne kłamstwa wyborcza.pl o rekordowym Sylwestrze TVP w Zakopanem. Nawet Despacito chcą zohydzić”. Dołączył też link do oświadczenia TVP, w którym zaznaczono, że informacje w tekście na Wyborcza.pl „są kłamstwem i niechlujną próbą oszkalowania TVP i jej wielkiego sukcesu, jakim był rekordowy koncert sylwestrowy w Zakopanem”. TVP zapewnia, że impreza w Zakopanem nie kosztowała 10 mln zł, ale ze „względu na tajemnicę przedsiębiorstwa TVP nie może podać kosztów przedsięwzięcia”.

(MAK, 15.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 15, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Światełko do nieba" oglądało w TVN średnio 2,8 mln widzów

"Światełko do nieba" podczas finału WOŚP oglądało w TVN średnio 2,8 mln widzów (screen Youtube.com)

Średnio 2,8 mln widzów obejrzało w TVN relacje ze "Światełka do nieba" podczas 26 finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Najwięcej widzów przyciągały relacje z WOŚP w głównym kanale Grupy TVN. 

Grupa TVN w 2018 roku po raz drugi była głównym partnerem telewizyjnym finału WOŚP. Relacje z imprezy nadawały trzy kanały: TVN, TTV Twoja Telewizja oraz TVN 24. W TVN w grupie ogólnej relacje śledziło średnio 1,15 mln widzów. Kanał miał w tym czasie 10,43 proc. udziału w rynku. W TVN 24 w grupie ogólnej relacje z WOŚP średnio oglądało 421 tys. widzów (3,22 proc udziału). W TTV Twoja Telewizja transmisje z WOŚP przyciągnęły 302 tys. widzów (2,11 proc. udziału).
W grupie komercyjnej (widzowie 16-49) najwięcej widzów miały relacje w TVN (597 tys. - 13,35 proc. udziału w rynku), następnie w TVN 24 (120 tys.-2,35 proc) i TTV Twoja Telewizja  (172 tys. - 3,11 proc). Najpopularniejszą częścią podczas transmisji było wejście antenowe ze "Światełka do nieba" wyemitowane w kanale TVN między 19.45 a 20.10. Obejrzało je średnio 2,8 mln widzów.
Źródło: Nielsen Audience Measurement.  

(Mackuch, 15.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo