Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 04, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Czabański: PAP potrzebowała zdecydowanego prezesa z doświadczeniem dziennikarskim

Krzysztof Czabański (screen za youtube.com / kanał Gazeta Polska VD)

- Polska Agencja Prasowa potrzebowała zdecydowanego prezesa, z doświadczeniem dziennikarskim - powiedział w czwartek szef Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański po wyborze Wojciecha Surmacza na prezesa Agencji.

"Zarząd PAP od tego momentu jest dwuosobowy i składa się z prezesa Wojciecha Surmacza i członka zarządu Tomasza Przybka" - poinformował dziennikarzy Czabański po posiedzeniu RMN.

Szef Rady pytany, co zdecydowało o wyborze Surmacza na prezesa Agencji, odparł, że PAP "potrzebowała zdecydowanego prezesa o dość dużym doświadczeniu dziennikarskim i wizji dziennikarstwa misyjnego, publicznego". "Pan Surmacz zaprezentował nam bardzo ciekawą wizję i jego doświadczenie z pracy w mediach publicznych było niewątpliwie dużą rekomendacją do powołania go na tę funkcję" - powiedział Czabański.

Z funkcji członka zarządu PAP została odwołana Hanna Myjak. Czabański tłumaczył, że misja Hanny Myjak dotycząca uporządkowania spraw finansowych PAP się zakończyła. "Teraz będzie kierunek bardziej nakierowany na rozwój biznesu, a sprawy finansowe zostały już uporządkowane" - zaznaczył Czabański.

W październiku ub.r. rezygnację ze stanowiska prezesa PAP złożył Artur Dmochowski. Następnie Hanna Myjak została członkiem zarządu PAP, a członek Rady Nadzorczej Agencji Tomasz Giziński został oddelegowany do pełnienia obowiązków członka zarządu PAP do czasu wyboru prezesa Agencji. "Wszystkim państwu, którzy pracowali przez ten trudny czas w PAP, pani Hannie Myjak i panu Tomaszowi Gizińskiemu bardzo dziękuję za trud i wysiłek" - powiedział Czabański. (PAP)

(PAP, 04.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 04, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polska Press Grupa pracuje nad projektem "Newsroom 360"

W ogłoszeniach rekrutacyjnych "Newsroom 360" nazywany jest jednym z "najważniejszych projektów Polska Press Grupy"

W lutym 2018 roku Polska Press uruchomi projekt "Newsroom 360". To zespół redaktorów i specjalistów od treści interaktywnych, który przygotuje kontent dla serwisów informacyjnych działających w obrębie Grupy.

Redakcja "Newsroom 360" będzie miała siedzibę w Sosnowcu. Zespół jest jeszcze kompletowany, wydawca poszukuje m.in. social media managera oraz specjalisty ds. quizów (jego głównym zadaniem będzie tworzenie, promocja quizów i rankingów). W zespole znajdzie się także SEO manager, który będzie pracował nad pozycjonowaniem treści, ale również monitorował zmiany i trendy SEO, a także multimedia manager, który będzie m.in. monitorował ruch z galerii, tworzył materiały oparte na zdjęciach z wykorzystaniem narzędzi interaktywnych i multimedialnych. Prace zespołu koordynuje Tomasz Krawczyk, dyrektor ds. rozwoju w Polska Press Grupie. Krawczyk nie chciał jednak rozmawiać o projekcie. Co ciekawe, w ogłoszeniach rekrutacyjnych, które opublikowano na stronie Polskapress.pl, "Newsroom 360" nazywany jest jednym z "najważniejszych projektów Polska Press Grupy".

Uruchomienie redakcji w Sosnowcu, a nie w Warszawie wydaje się biznesowo i ekonomicznie dobrym rozwiązaniem. Marcin Jańczuk, ekspert ds. nieruchomości z Metrohouse, szacuje, że koszt utrzymania powierzchni biurowej w Sosnowcu może być o  jedną trzecią niższy niż np. w Warszawie.

Witold Polkowski, ekspert Konfederacji Pracodawców Polskich, potwierdza: - Przeniesienie działalności firmy poza Warszawę obniża koszty działalności od 30 do 50 proc. Sami pracownicy w stolicy są dwa razy drożsi od tych spoza Warszawy. Po te rozwiązania sięgają firmy, którym nie zależy na prestiżowej lokalizacji, a na ekonomii. Poza tym pracodawcy wiedzą, że część pracowników może wykonywać pracę zdalnie i nie muszą być oni związani z daną lokalizacją - komentuje Polkowski. 

(JOK, 04.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo