Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 31, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawca tygodników lokalnych zaoferował reklamodawcom bezpłatny miesięcznik

"Moja Gazeta Domowa" ma 16 stron

W powiecie koneckim (woj. świętokrzyskie) ukazał się nowy, bezpłatny miesięcznik wydawnictwa Starpress "Moja Gazeta Domowa". Tytuł ma 16 stron i został wydany w nakładzie 30 929 egz.

- Miesięcznik ma wysoki nakład, dzięki czemu zdobędziemy reklamodawców, którym szczególnie zależy na zasięgu. Dystrybucję powierzyliśmy Poczcie Polskiej - mówi Jarosław Babicki, wydawca Starpress i redaktor naczelny "Mojej Gazety Domowej". Cena reklamy na całą stronę w nowym miesięczniku waha się od 1,5 tys. zł do 2 tys. zł.

- Wszystkie treści tworzy dziesięciu dziennikarzy. Przygotowują oni teksty także do tygodników wydawcy. Oprócz treści lokalnych, w miesięczniku jest lifestyle, w tym informacje o imprezach i wywiady z artystami – mówi Babicki.

Do wydawcy należą cztery tygodniki ukazujące się w woj. świętokrzyskim: "Tygodnik Konecki" (4 tys. egz.), "Tygodnik Starachowicki" (4 tys. egz.), "Tygodnik Skarżyski" (2 tys. egz.), "Tygodnik Szydłowiecki" (4 tys. egz.) oraz jeden ukazujący się w woj. łódzkim - "Opoczyńska.pl" (3 tys. egz.). Dane dotyczące nakładów podał Starpress. Tygodniki, z wyjątkiem bezpłatnego "Tygodnika Szydłowieckiego", kosztują 2,50 zł.

(JOK, 31.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 31, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Branża modowa najchętniej kupuje reklamy w magazynach

Wydatki branży modowej z podziałem na rodzaj mediów (fot. materiały prasowe)

Od stycznia do września 2017 roku branża modowa na reklamy w mediach wydała ponad 154,8 mln zł, to o 865,7 tys. zł więcej, niż w analogicznym okresie ub.r. - wynika z analizy domu mediowego Codemedia.

Najwięcej wydał Apart – 23 mln zł (wzrost o 28 proc.). Drugim największym reklamodawcą w tym sektorze była Grupa Calzedonia - 8,8 mln zł (wzrost o 24 proc.), a trzecim Vistula Group - 7,6 mln zł (spadek o 25 proc.).

Reklamodawcy najwięcej wydali na promocję w magazynach – ponad 103,8 mln zł. Udział magazynów w torcie reklamowym wyniósł 67 proc. Drugim najchętniej wybieranym medium była telewizja – 15 proc. Dalej były: outdoor (6 proc.), internet (5 proc.), radio (3 proc.), kino (2 proc.) i gazety (1 proc.).

Marta Gilbas, branded content director z domu mediowego Codemedia, zaznacza, że reklamodawcy z branży modowej od lat niezmiennie stawiają na promocje w magazynach. "Wybierają przede wszystkim te skierowane do kobiet. Analizując wyniki można by było stwierdzić, że mimo wzrostu zainteresowania zakupami przez internet właściciele marek modowych nadal ostrożnie inwestują w promocję w tym medium. Byłby to jednak pochopny wniosek. Wiele wydatków - jak choćby z Facebooka czy Instagrama - nie jest monitorowanych, dlatego ciężko jednoznacznie określić ich tendencję" - tłumaczy Gilbas.

Analiza została przygotowana przez Codemedia na podstawie unettowionych danych Kantar Media.

(IKO, 31.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo