Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 29, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Pismo. Magazyn Opinii" w sprzedaży od 3 stycznia

Nowy magazyn promowany jest na Empik.com

Pierwszy numer miesięcznika społeczno-kulturalnego "Pismo. Magazyn Opinii" ukaże się 3 stycznia. Będzie kosztował 12,99 zł.

Wydawcą jest Fundacja Pismo, a redaktorem naczelnym Piotr Nesterowicz, pisarz i eseista. W grudniu ukazał się już numer zerowy magazynu (w nakładzie 100 egz.), którym na Facebooku pochwalił się Piotr Stasiak, członek zarządu Fundacji Pismo.

- Wydrukowaliśmy zerówkę, by spojrzeć na wydrukowany magazyn, zanim trafi do czytelników. Chcieliśmy wyłapać ewentualne błędy. Numer, który trafi do sprzedaży, będzie się różnił papierem – informuje Piotr Nesterowicz. W miesięczniku będą reportaże, wywiady, portrety, raporty ekonomiczne, eseje poświęcone literaturze, sztuce, polityce międzynarodowej, a także opowiadania, poezja i komiks. Wśród autorów są m.in. Ignacy Karpowicz, David Remnick, Filip Springer, Marta Frej, Magdalena Kicińska, Weronika Murek.

Press

Zespół redakcyjny tworzy sześć osób. Oprócz Nesterowicza są to: Karol Tyczyński – dyrektor artystyczny, Katarzyna Kazimierowska – sekretarz redakcji, Magdalena Kicińska - redaktor prowadząca dział Rzeczywistość (z reportażami), Agnieszka Rosner – redaktor prowadząca dział Idee (z esejami) i Barbara Sowa jako redaktor wydania cyfrowego. Makietę przygotował Jacek Utko. Pierwszy numer "Pisma" będzie liczył 100 stron, ukaże się w nakładzie 30-40 tys. egz.

Wydawca ma zabezpieczone środki z darowizn na półtora roku funkcjonowania "Pisma". Źródłem przychodów ma być sprzedaż egzemplarzowa, reklamy i prenumerata wydania cyfrowego.

(JOK, 29.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.