Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 27, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Sensacje XX wieku" będzie pokazywać Polsat Play

W ramówce Polsat Play znajdzie się kolejna seria programów Bogusława Wołoszańskiego (fot. Polsat)

Polsat Play kupił od National Geographic cykl Bogusława Wołoszańskiego "Sensacje XX wieku".

Stacja pokaże 10-odcinkową serię wyprodukowaną przez National Geographic i Telewizję Polską – była emitowana w National Geographic Channel i TVP 1 w 2015 roku. "Sensacje XX wieku" będzie można oglądać w Polsat Play w poniedziałki wieczorem, od stycznia 2018 roku.

Polsat Play emituje obecnie produkowaną dla tego kanału "Tajną historię XX wieku" Bogusława Wołoszańskiego.

(KOZ, 27.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 27, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Kevin sam w Nowym Jorku” hitem świąt

(screen YouTube.com)

W święta Bożego Narodzenia najchętniej oglądaną stacją był TVP 1, a w grupie komercyjnej - Polsat. Najwięcej widzów zgromadził pokazywany w Polsacie w wigilię ”Kevin sam w Nowym Jorku”. Przed telewizorem spędziliśmy mniej czasu niż przed rokiem.

W dniach 25-26 grudnia br. udział TVP 1 w grupie ogólnej wyniósł 11,09 proc. (przed rokiem 11,43 proc.), Polsatu – 8,86 proc. (9,88 proc.), TVN – 8,48 proc. (9,66 proc.), a TVP 2 – 7,23 proc. (7,04 proc.).

W grupie komercyjnej liderem był Polsat, który osiągnął 10,86 proc. udziału (11,95 proc. rok wcześniej). TVN miał 10,43 proc. (11,42 proc. przed rokiem), TVP 1 – 7,52 proc. (7,68 proc.), a TVP 2 – 6,05 proc. (6,11 proc.).

W święta najwięcej widzów zgromadziła emitowana w wigilię w Polsacie o 20.10 komedia ”Kevin sam w Nowym Jorku”. Film przyciągnął 4,4 mln widzów, czyli więcej niż ”Kevin sam w domu” emitowanym w tym samym czasie rok wcześniej (4,33 mln).

Wśród najchętniej oglądanych programów znalazło się specjalne wydanie ”Rolnik szuka żony” w pierwszy dzień świąt o 20.15 w TVP 1 (3,24 mln widzów) i ”Teleexpress” w drugi dzień świąt w TVP 1 (3,07 mln widzów).

W Boże Narodzenie oglądaliśmy telewizję średnio przez pięć godzin i 39 minut, czyli o 22 minuty krócej niż rok wcześniej.

Według danych cennikowych w czasie Bożego Narodzenia najwięcej wydano w telewizji na reklamy Allegro (3,82 mln zł), Plusa (3,47 mln zł) i Winiar (2,76 mln zł).

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 27.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo