Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 24, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Tygodnik Człuchowski" znika z rynku wydawniczego

(fot. Tygodnik Człuchowski)

"Tygodnik Człuchowski" (Magraf) po raz ostatni ukaże się 28 grudnia br. Wydawca zdecydował o zamknięciu tytułu wraz z 349. numerem.

- Decyzja jest wynikiem kilku czynników. Głównym problemem była jednak presja płacowa pracowników, trudności ze znalezieniem osób do pracy w redakcji, a także silna konkurencja - mówi Sławomir Grzmiel, prezes wydawnictwa Magraf.

Wojciech Piepiorka, który jest redaktorem naczelnym tygodnika od lutego br., przyznaje: - W październiku tego roku złożyłem wypowiedzenie, a od lutego przyszłego roku rozpoczynam pracę w rozgłośni Weekend FM. Pozostałe cztery osoby z zespołu także mają już nowe miejsca pracy. Ta świadomość ułatwiła mi podjęcie decyzji o odejściu z tygodnika - mówi Piepiorka.
"Tygodnik Człuchowski" ukazuje się w powiecie człuchowskim od kwietnia 2011 roku. W tym czasie liczył od 32 do 42 stron. Zgodnie z danymi ZKDP jego sprzedaż ogółem w październiku 2017 wyniosła 2134 egz. Tygodnik kosztuje 3,30 zł.
Wydawnictwo Magraf wydaje też tygodniki "Czas Chojnic" i "Tygodnik Tucholski".

(JOK, 24.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 25, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Mamo, To Ja" liderem sprzedaży po trzech kwartałach br.

(fot. pixabay.com)

"Mamo, To Ja" (Edipresse Polska) był najlepiej sprzedającym się miesięcznikiem parentingowym po trzech kwartałach br. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Średnia sprzedaż "Mamo, To Ja" wyniosła po trzech kwartałach br. 19 738 egz., co oznacza spadek o 12,54 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. Na drugim miejscu znalazł się miesięcznik "Dziecko" (Agora SA) – 13 078 egz. (spadek o 13,08 proc.), a na trzecim "Twoje Dziecko" (Edipresse Polska) – 8348 egz. (spadek o 31,03 proc.). Na czwartym miejscu był "Twój Maluszek" (Edipresse Polska) ze średnią sprzedażą 7547 egz. (spadek o 19,09 proc.). "Twój Maluszek" został zamknięty w kwietniu br. (JOK)

 

(a,d, 25.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo