Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 20, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Charytatywny Bal Dziennikarzy znalazł sponsorów i odbędzie się w karnawale

Dotychczas Charytatywny Bal Dziennikarzy odbywał się w auli Politechniki Warszawskiej (fot. Marcin Obara/Press)

Po rocznej przerwie powraca Charytatywny Bal Dziennikarzy - będzie to 18. edycja imprezy organizowanej przez Fundację Charytatywny Bal Dziennikarzy.

Bal odbędzie się 3 lutego 2018 roku w Ufficio Primo w Warszawie. Impreza, z której dochód przekazywany jest na cele dobroczynne, odbywa się od 1998 roku.
W karnawale 2017 roku balu nie było.

- Potrzebny był rok przerwy, aby znaleźć nowych sponsorów - mówi Mateusz Hładki z TVN, prezes zarządu Fundacji Charytatywny Bal Dziennikarzy. Dochód z balu przeznaczany zostanie po równo na Fundację TVN "Nie jesteś sam", Fundację Polsat, Fundację Przyjaciółka (Edipresse Polska), Fundację Radia Zet i na program wsparcia systemu żywienia dzieci Żółty Talerz (Kulczyk Foundation).

Wśród prowadzących imprezę będą Agata Młynarska, Marcin Cejrowski i Krzysztof Ibisz.

Cegiełki (będące jednocześnie biletami na bal) sprzedawane będą od 8 stycznia 2018 roku w cenie: po 200 zł dla dziennikarzy i dla jednej osoby towarzyszącej, 400 zł dla pozostałych osób. Za miejsce przy stoliku trzeba będzie zapłacić 800 zł.

Na 17. Charytatywnym Balu Dziennikarzy, który odbył się 23 stycznia 2016 roku, zebrano 380 tys. zł. Pieniądze były przeznaczone na pomoc podopiecznym Fundacji "Zostań z nami" wspierającej dzieci, których rodzice zginęli podczas pełnienia służby publicznej, Fundacji "Po drugie" opiekującej się młodzieżą zagrożoną wykluczeniem społecznym, Fundacji Polsat i Fundacji TVN "Nie jesteś sam".


(IKO, 20.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 20, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Jażdżyński został nowym prezesem Gremi Media SA

(fot. Gremi Media SA)

20 grudnia br. Tomasz Jażdżyński zastąpił Dariusza Bąka, który został powołany do rady nadzorczej.

Przed nowym prezesem postawiono zadania przyspieszenie realizacji projektów cyfrowych i dokończenie transformacji Gremi Media SA we wszechstronnego dostawcę usług i produktów.

Tomasz Jażdżyński od czerwca br. był członkiem rady nadzorczej Gremi Media SA, odpowiedzialnym za wsparcie projektów digitalowych. Ma bogate doświadczenie w branży IT i w mediach online'owych. Pracował w portalu Interia.pl, gdzie pełnił między innymi funkcję prezesa zarządu. Wprowadził na Giełdę Papierów Wartościowych dwie spółki - Interia.pl SA oraz Bankier.pl SA. Był także związany z Wirtualną Polską, gdzie pełnił funkcję dyrektora finansowego oraz Grupą Naspers, w której odpowiadał za operacje mediowe i komunikacyjne.

- Najważniejsze co nas teraz czeka to trzy fundamentalne wyzwania dla naszej grupy: digital, digital i digital. W tym obszarze pan Tomasz Jażdżyński jest jedną z najbardziej kompetentnych osób w Polsce, co udowodnił w spółkach, które współtworzył i które odniosły duży sukces rynkowy. Oczekujemy, że 50 proc. przychodów Gremi Media SA pochodzić będzie z digitalu w perspektywie nie dłuższej niż trzy lata - mówi Grzegorz Hajdarowicz, przewodniczący rady nadzorczej Gremi Media SA.

- Cieszę się, że mogę teraz z pozycji prezesa Gremi Media SA realizować strategiczne projekty, przede wszystkim te związane z cyfryzacją, na którą stawiamy. Dzisiaj przyszłością mediów są treści będące częścią usług lub obudowane usługami możliwymi dzięki technologii - interaktywne i intuicyjne w użyciu. Kluczowe dla kierunku rozwoju mediów są jednak kanały dotarcia definiujące sposób interakcji odbiorcy z treścią. Przez lata były nimi papier i odbiorniki radiowe czy telewizyjne, teraz to się zmienia i dostajemy zupełnie nowe możliwości dotarcia do poszczególnych grup i interakcji. Trzeba to wykorzystać - mówi Tomasz Jażdżyński, prezes Gremi Media SA.

W zarządzie Gremi Media SA pozostają Maria Wysocka oraz Piotr Łysek. Dariusz Bąk będzie wspierał Grzegorza Hajdarowicza w realizacji dużych projektów - m.in. rozwojem technologii rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości (AR i VR).

(CP, 20.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo