Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PKO Bank Polski wykupił w TVP 1 większość bloków reklamowych na 17 grudnia

W niedzielę 17 grudnia 2017 roku TVP 1 w blokach reklamowych w godz. 8-20 będzie emitować tylko świąteczne życzenia. To część kampanii reklamowej PKO Banku Polskiego. Eksperci doceniają nowatorskie rozwiązanie, choć niektórzy sugerują, że mogą stać za tym przyczyny finansowe ze strony TVP.

Akcja ma być niestandardowym zakończeniem kampanii marketingowej kredytu „MiniRatka na spełnienie życzeń” PKO Banku Polskiego. Bank w jednym ze spotów  zachęcał do samodzielnego nagrywania życzeń i przesyłania ich na stronę Bankdobrychzyczen.pl. Ponadto ekipa filmowa odwiedziła kilka największych polskich miast, gdzie do złożenia życzeń przed kamerą zgłosiło się ponad 500 osób. Życzenia te zapełnią 17 grudnia br. całą przestrzeń reklamową TVP 1 w godz. 8-20. – Życzenia są wzruszające, życzliwe, ciepłe. Ku naszemu zaskoczeniu Polacy nie posługiwali się standardowymi formułkami, ale układali wyjątkowe życzenia dedykowane najbliższym, śpiewali nawet kolędy. Niektóre wypowiedzi wyglądają wręcz jak wyreżyserowane, ale wszystkie są autentyczne. Naszej ekipie udało się uchwycić prawdziwego ducha świąt – mówi Paweł Wołonciej, prezes zarządu Agencji Warszawa, która przygotowała kampanię.
W jednym z domów mediowych dowiedzieliśmy się, że cennikowy przychód z emisji reklam w TVP 1 jednego dnia to ok 4,6 mln zł.
Kamil Wiszowaty, managing director Value Media, uważa, że PKO BP tyle raczej nie zapłacił. - Trudno jest jednak to wycenić, bo to pierwszy taki przypadek i nie ma stałych wytycznych, do których można się odnieść - wskazuje Kamil Wiszowaty. Według niego to dość niezwykły pomysł na reklamę banku. - Jeśli chodzi o budowanie zasięgu, to chyba nie jest zbyt efektywne rozwiązanie - uważa.
Jakub Bierzyński, prezes domu mediowego OMD, komentuje: - To bardzo ciekawe, nowatorskie i niezwykłe. Ja zawsze doceniam odwagę reklamodawców, którzy decydują się na niestandardowe działania marketingowe.
Zdziwiony akcją PKO BP i TVP jest z kolei Krzysztof Mocek, chief operating officer (COO) Dentsu Aegis Network Polska. - Jeśli jest to odpowiedź na jakieś specyficzne wyzwanie komunikacyjne klienta, to pewnie spełni oczekiwania. Ale ja nie umiem sobie wyobrazić, jaka strategia musiałaby za tym stać. Może chodzi o stworzenie u odbiorców poczucia, że PKO BP jest jedynym bankiem w swojej kategorii na rynku - zastanawia się Mocek.
- To pewnie akcja wizerunkowa - uważa Andrzej Zarębski, ekspert rynku mediów. - Pamiętajmy jednak, że TVP wziętych kredytów nie może spłacać ze środków publicznych i być może ta kampania jest zasileniem telewizji pod koniec roku. Ale tu wchodzimy w sferę spekulacji - podkreśla Zarębski.
Za koncepcję kreatywną, realizację spotów i wywiadów wideo odpowiedzialna jest Agencja Warszawa. Za stronę internetową i digital odpowiada agencja Artegence, za zakup mediów – Havas Media.

(AMS, 14.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.