Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 06, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Śniadanie w Radiu Zet" znika z Polsat News

Beata Lubecka i Łukasz Konarski są jedną z par prowadzących "Śniadanie w Radiu Zet"

Program "Śniadanie w Radiu Zet" od stycznia 2018 roku nie będzie już nadawany w Polsat News - ustalił "Presserwis". Audycja pozostaje w ramówce Zetki.

"Śniadanie w Radiu Zet" zadebiutowało we wrześniu ub.r. i zastąpiło "Siódmy dzień tygodnia" Moniki Olejnik. Audycja emitowana jest w niedziele o 9.05 - jednocześnie w Radiu Zet i w Polsat News. Prowadzą ją na zmianę dwie pary dziennikarskie: Beata Lubecka (Polsat News) i Łukasz Konarski (Radio Zet) oraz Joanna Komolka (Radio Zet) i Bartosz Kurek (Polsat News).

Z naszych informacji wynika, że "Śniadanie w Radiu Zet" w Polsat News po raz ostatni pokazane zostanie w niedzielę 17 grudnia br. - Współpraca się kończy naturalnie - wraz z końcem umowy, która nie zostaje przedłużona - informuje Małgorzata Kozieł, rzeczniczka Eurozetu. Według naszych ustaleń to Radio Zet nie było zainteresowane jej kontynuowaniem.

Jednocześnie gospodarzami programu przestaną być dziennikarze Polsat News: Beata Lubecka i Bartosz Kurek. Pora emisji ma pozostać bez zmian.

Od września ub.r. do początku lipca br. "Śniadanie w Radiu Zet" przyciągało do Polsatu średnio 230,4 tys. widzów (dane Nielsen Audience Measurement).


(KOZ, 06.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 07, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polityka handlowa TVN na 2018 rok zakłada podwyżkę kosztu dotarcia

(fot. pixabay.com)

Polityka handlowa TVN na przyszły rok zakłada podwyżkę kosztu dotarcia reklam, uzależnioną od wielkości całorocznego budżetu – od 4 do 9,9 proc.

Biuro reklamy Grupy TVN w 2018 roku zachowa dotychczasowe progi całorocznych wydatków reklamowych, od których zależy wysokość rabatu. Klient rozwojowy (wydatki do 2 mln zł) nadal będzie mógł liczyć maksymalnie na 24 proc. rabatu – jak w br. W siedmiu klastrach dla klientów kluczowych (obejmujących budżety od 2 mln zł do 17 mln zł) maksymalne rabaty również pozostają na tegorocznym poziomie: od 28 proc. (wydatki 2 mln zł – 4 mln zł) do 47 proc. przy budżetach 14 mln zł – 17 mln zł.

Wśród klientów strategicznych pierwszy klaster (17 mln zł - 20 mln zł) będzie miał nadal rabat do 50 proc., a dwa pozostałe (20 mln zł - 25 mln zł i od 25 mln zł) – rabaty negocjowane indywidualnie.

Biuro reklamy TVN utrzymało z br. próg inwestycji 44 mln zł dla indywidualnie negocjowanych warunków handlowych.

Maksymalny koszt dotarcia dla klientów z pierwszego klastra (wydatków do 2 mln zł) ma wzrosnąć o 4 proc. W przypadku większości klastrów (2 mln zł – 25 mln zł) będzie to ok. 8 proc., a przy budżetach powyżej 25 mln zł – 9,9 proc. proc.

Wprowadzono nowe pakiety w segmencie TVN, umożliwiające zakupy w grupach docelowych: TVN wszyscy 16-49, TVN kobiety 16-49, TVN kobiety 20-49 z miast powyżej 50 tys. mieszkańców, TVN wszyscy 16-49 z miast powyżej 50 tys. mieszkańców, TVN mężczyźni 20-49 z miast powyżej 50 tys. mieszkańców.

Nowy jest również pakiet Multiscreen Top Kontent umożliwiający jednoczesny zakup komunikacji TV i Digital przy najbardziej angażujących programach TVN i Premium TV.


(KOZ, 07.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo