Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 06, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sylwia Czubkowska odchodzi z "Dziennika Gazety Prawnej"

Takim wpisem Sylwia Czubkowska zaanonsowała swoje odejście z "DGP" (screen z Twittera)

Sylwia Czubkowska pracuje w "Dzienniku Gazecie Prawnej" (Infor Biznes) od 2009 roku. W lutym 2018 roku zmieni pracodawcę. Dziennikarka pozostaje w mediach.

Sylwia Czubkowska zasugerowała swoje odejście na Twitterze: "Właśnie zobaczyłam dzisiejszą ostatnią stronę @DGPrawna. Bardzo to miłe. Szczególnie tak na do... no dobra jeszcze nic nie będę pisać". 

Komentarz dotyczył strony, na której wydawca chwali się "dziennikarzami najwyższej próby", wśród nich Czubkowską.

Jak udało nam się potwierdzić w redakcji "DGP", Sylwia Czubkowska pracę w nowym miejscu rozpocznie w lutym 2018 roku. Dziennikarka w rozmowie z "Presserwisem" nie chciała jednak zdradzić żadnych szczegółów.

Sylwia Czubkowska pracuje w "Dzienniku Gazecie Prawnej" (Infor Biznes) od początku powstania tytułu, czyli od września 2009 roku. Specjalizuje się w tematach innowacji, nowych technologii i edukacji. Wcześniej pracowała m.in. w "Dzienniku", "Polska The Times" oraz w "Przekroju". Od 2014 roku współprowadzi bloga Majsterki.pl.


(JOK, 06.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 06, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Puls Biznesu” ze wzrostem sprzedaży w październiku br.

„Puls Biznesu”

W październiku br. największą sprzedaż wśród ogólnopolskich dzienników miał "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Jedynym tytułem ze wzrostem sprzedaży w porównaniu z październikiem ub.r. był "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska).

W październiku br. największą sprzedaż wśród ogólnopolskich dzienników miał "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Jedynym tytułem ze wzrostem sprzedaży w porównaniu z październikiem ub.r. był "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska).

Średnia sprzedaż ogółem "Faktu" wyniosła w październiku br. 247 342 egz. i była niższa o 7,34 proc. niż rok wcześniej. Na drugim miejscu był "Super Express" (ZPR Media) - 121 209 egz. (spadek o 10,67 proc.), a na trzecim "Gazeta Wyborcza" (Agora SA) - 102 127 egz. (spadek o 24,51 proc.).
Sprzedaż "Pulsu Biznesu" wzrosła o 2,50 proc. - do 10 215 egz.


(JOK, 06.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo