Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 05, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Była naczelna NaTemat.pl pokieruje serwisem Tokfm.pl

Agata Komosa ostatnio była naczelną NaTemat.pl (fot. Michał Mutor/Agencja Gazeta)

Agata Komosa od 1 stycznia 2018 roku będzie szefową Tokfm.pl, serwisu Radia Tok FM (Agora, Polityka).

Komosa będzie odpowiadać m.in. za zawartość, zasięg i wyniki serwisu. Zajmie się też koordynacją obecności marki Tok FM w mediach społecznościowych. Dotychczas nie było takiego stanowiska jak szef redakcji Tokfm.pl.
Agata Komosa od 2014 roku pracowała w serwisie NaTemat.pl. Była reporterką, wydawcą strony głównej, następnie dyrektorem operacyjnym ds. new business, a od listopada ub.r. do września br. redaktor naczelną. Wcześniej w Wydawnictwie Murator zajmowała się magazynami content marketingu. Natomiast w Ginza Media Group była sekretarzem redakcji i zastępcą redaktora naczelnego magazynu ”Stuff”, a także wicenaczelną magazynu ”Maxim”.

(KOZ, 05.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 06, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Google oznaczy aplikacje bez polityki prywatności jako niebezpieczne

Większość wydawców już dawno dostosowała się do wymagań Google (fot. pixabay.com)

Aplikacje dostępne w Google Play i wymagające podania numeru telefonu bądź adresu e-mail będą musiały informować użytkowników o swojej polityce prywatności.

Chodzi o to, by użytkownicy aplikacji wiedzieli, jak i do czego wykorzystywane są ich dane oraz jak wycofać zgodę na ich przetwarzanie. Informacje na ten temat powinny być zawarte w tzw. polityce prywatności. Oprogramowanie, które nie zostanie dostosowane do nowych wymagań, zostanie oznaczone jako niebezpieczne.

Mariusz Czykier, commercial & production director w Optizen Labs, wyjaśnia, że większość polskich wydawców nie odczuje tej zmiany. Jego zdaniem większość aplikacji posiada już politykę prywatności, ponieważ od jakiegoś czasu wymagało tego Apple, a większość programów funkcjonuje równolegle na obu platformach.

- Technicznie wprowadzenie tej zmiany nie powinno się wiązać z dodatkowymi kosztami - mówi Mariusz Czykier. - Warto oczywiście skonsultować treść dokumentu z prawnikiem. A jeśli wydawca wykorzystuje funkcjonalność logowania w aplikacji - np. w przypadku sprzedaży prenumerat łączonych - lub sprzedaż w formie subskrypcji, warto również zastosować dokument określający zasady korzystania z aplikacji, który też wymagany jest przez Apple - tłumaczy Czykier i dodaje, że rozwiązanie z polityką prywatności można porównać z polityką stosowania tzw. cookies na stronach internetowych.


(PM, 06.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo