Dział: PRASA

Dodano: Listopad 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MON opublikowało raport "Tomasz Piątek i jego kłamstwa"

Tomasz Piątek zapowiada, że obali zarzuty MON wobec jego książki (screen: Youtube.com)

Tomasz Piątek, autor książki "Macierewicz i jego tajemnice", podważa tezy zawarte w raporcie Ministerstwa Obrony Narodowej "Tomasz Piątek i jego kłamstwa". Dziennikarz opracował już obszerną odpowiedź, która wkrótce ma się pojawić w internecie.   

Raport na temat książki Tomasza Piątka ministerstwo opublikowało na swoich stronach internetowych 10 listopada br. Autorzy (członek Kolegium Instytutu Pamięci Narodowej Sławomir Cenckiewicz i szef gabinetu politycznego MON Dominik Smyrgała) zarzucają Piątkowi manipulacje o powiązaniach szefa MON Antoniego Macierewicza z rosyjskimi służbami. Wskazują też, że korzystał z mało wiarygodnych, internetowych źródeł. Ponadto twierdzą, że Piątek podaje nieprawdziwe informacje na temat znajomości ministra Macierewicza z takimi osobami jak Robert Luśnia i Alfonse D’Amato.

- Autorzy przeskakują w tym pseudoraporcie od wykazywania błędów czysto korektorskich po ogólne rozważania, pozbawione jakichkolwiek faktograficznych walorów - ocenia Tomasz Piątek. Dodaje, że w swojej odpowiedzi punkt po punkcie obali zarzuty Cenckiewicza i Smyrgały.

- Tych punktów jest bardzo dużo. Podkreślam jednak, że każde moje internetowe źródło ma swój papierowy odpowiednik. Jeśli chodzi o sprawy fundamentalne, to: Alfonse D’Amato, z którym spotkał się Macierewicz, ma powiązania z przestępczością zorganizowaną - podkreśla Piątek i dodaje, że Antoni Macierewicz wciaz zasiada w radzie Fundacji Glos, która Robert Luśna reperezentuje jako prezes zarzadu.

Marcin Celiński, wydawca książki "Macierewicz i jego tajemnice", zapowiada, że obszerna odpowiedź Piątka wkrótce pojawi się w internecie. - Nie wykluczam także papierowej publikacji - mówi Celiński. 

”Raport wykonano w ramach obowiązków służbowych bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów” - poinformowało ”Presserwis” w środę rano biuro prasowe MON. ”Będzie on przekazywany poprzez takie kanały jak media, organizacje międzynarodowe i pozarządowe występujące z zapytaniami do MON oraz instytucje i parlamentarzystów przysyłających interpelacje w tej sprawie (np. Amnesty International i jej aktywiści, OBWE, dziennikarze, prokuratura). Oprócz tego raport będzie dostępny na stronie internetowej MON dla każdego zainteresowanego” - czytamy w odpowiedzi z resortu.

Z autorami raportu nie udało nam się skontaktować.

Według informacji podanych przez TVP Info raport "Tomasz Piątek i jego kłamstwa" zostanie przekazany prokuraturze, która bada sprawę Tomasza Piątka z zawiadomienia szefa MON. 

Przypomnijmy, że MON złożyło na dziennikarza doniesienie do departamentu wojskowego Prokuratury Krajowej z artykułu mówiącego o tym, że „kto stosuje przemoc lub groźbę wobec funkcjonariusza publicznego w celu podjęcia lub zaniechania czynności służbowych”, może zostać skazany na trzy lata więzienia. Piątek ma być też ścigany za „publiczne znieważanie lub poniżanie konstytucyjnego organu RP”. Tomasz Piątek otrzymał niedawno Nagrodę Wolności Prasy, przyznawaną przez organizację Reporterzy bez Granic we współpracy z telewizją TV5 Monde.

(Mackuch, 14.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 19, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ORLEN wystartował z nową platformą marketingową

(fot. materiały prasowe)

PKN ORLEN uruchomił nową platformę marketingową, która umożliwi uspójnienie komunikacji wszystkich marek Koncernu.

Obok aspektów wizerunkowych, narzędzie ma efektywnie wspierać cele biznesowe w zakresie dotarcia do klienta, czy promocji produktów i usług dostępnych w sieci ORLEN. - Koncepcja nowego modelu komunikacji  wynika z obserwacji, że w dzisiejszych czasach konsumenci najbardziej cenią sobie czas i wygodę. PKN ORLEN wychodząc naprzeciw tym potrzebom, wdraża szereg pomysłów i innowacyjnych rozwiązań w zakresie funkcjonowania stacji paliw, aby zapewnić klientom możliwie kompleksową obsługę - mówi Rafał Pasieka, dyrektor wykonawczy ds. marketingu. - Już teraz na stacjach można nie tylko zatankować samochód, ale zjeść zdrowy, przygotowany na miejscu posiłek, czy wypożyczyć auto. To wymaga nowoczesnego podejścia do komunikacji i nasza platforma doskonale wpisuje się w bieżące trendy – dodaje Pasieka.

Platforma utrzymana jest w duchu komunikacji opartej na relacjach „human to human” (H2H). Zaprojektowana została w sposób angażujący klientów, oparty o aspekty emocjonalne. Jej strategicznym celem w dłuższej perspektywie jest transformacja marki ORLEN w markę pożądaną przez Klientów – lovebrand oraz promocja produktów i usług, oferowanych przez Koncern.

Pierwszym etapem wdrożenia platformy jest wizerunkowa kampania reklamowa pod hasłem „Kierunek ORLEN”, w której kluczowym narzędziem jest marketing narracyjny. Zbudowana została ona wokół historii różnych bohaterów w momencie zaistnienia konkretnej potrzeby - pozornie nie związanej ze stacją paliw. Waga takich, mniej lub bardziej wyszukanych zachcianek zostaje humorystycznie wyolbrzymiona adekwatnym i odpowiednio zaintonowanym komentarzem lektora. Okazuje się, że wszyscy bohaterowie kierują się na stację ORLEN, która jest w stanie odpowiedzieć nawet na najbardziej zaskakujące oczekiwania klientów.

Koncepcja artystyczna kampanii zakłada opieranie się na kontrastach uzyskanych dzięki właściwym technikom filmowania,  z nieco zdystansowaną humorystyczną narracją. Głosu do kampanii użyczył Piotr Machalica, w wypowiadanych przez niego słowach słychać pogodne, ciepłe nastawienie do ludzi i ich codziennych życiowych spraw.

Wykorzystana muzyka - utwór Cold Little Heart - którego autorem jest Michael Kiwanuka, ma wzbudzać pozytywne emocje, które mogą przełożyć się na postrzeganie poszczególnych marek.

W ramach nowego modelu komunikacji, zaplanowana została szerokozasięgowa, ogólnopolska kampania reklamowa 360 stopni, obejmująca kampanię telewizyjną (spoty 45 i 30 sek.), przekaz w radio, prasie, Internecie, na tablicach  outdoorowych oraz w kinie. Dodatkowo wykorzystane zostaną media własne, kanały social mediowe, a także eventy organizowane przez PKN ORLEN.

Press

Za przygotowanie kampanii odpowiedzialny był Obszar Marketingu PKN ORLEN, agencja Publicis oraz dom mediowy Mullen Lowe Media Hub. Spot wyreżyserowany przez Sebastiana Pańczyka wyprodukował dom produkcyjny Dobro.

(Artykuł sponsorowany)

Więcej na: dlakierowcow.orlen.pl/kierunekorlen

(19.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo