Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 08, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Metro liderem kanałów nadających z MUX-8

Spośród kanałów nadających z ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej największy udział ma Metro (Discovery Networks). Rośnie oglądalność Telewizji WP.

Z analizy danych Nielsen Audience Measurement obejmujących okres styczeń - październik br. wynika, że najlepszymi miesiącami dla stacji nadających z MUX-8 były lipiec i sierpień br. Od tego czasu tylko Telewizja WP (Wirtualna Polska) notuje systematyczny wzrost - w październiku w grupie ogólnej miała 0,26 proc. udziału, a w grupie komercyjnej - 0,29 proc. Październik był pierwszym miesiącem, w którym WP nie emitowała serwisów informacyjnych "#dziejesię", porannego magazynu ”#dzieńdobryWP” i rozrywkowego ”Pudelek Show”.

Spadki notuje natomiast Nowa TV (TV Spektrum z Grupy ZPR Media) - w październiku jej udział w grupie ogólnej wyniósł 0,22 proc., a w komercyjnej 0,19 proc.
Liderem jest Metro (Green Content) - 0,29 proc. w grupie ogólnej i 0,34 proc. w komercyjnej. Udziały Zoom TV (Cable Television Networks & Partners) odpowiednio wynoszą: 0,27 proc. i 0,28 proc.

Dane: Nielsen Audience Measurement


(KOZ, 08.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 09, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Cyfrowy Polsat zwiększyła przychody i zysk

Grupa Cyfrowy Polsat po dziewięciu miesiącach br. uzyskała 7,25 mld zł przychodów i wypracowała 788 mln zł zysku netto.

W porównaniu z pierwszymi dziewięcioma miesiącami ub.r. przychody grupy wzrosły o 0,8 proc., a zysk netto – o 16 proc. Koszty operacyjne spadły o 0,9 proc., do 5,88 mld zł. Wynik EBITDA poprawił się o 0,2 proc. do 2,74 mld zł. Marża EBITDA rok do roku zmniejszyła się z 38,1 proc. do 37,9 proc.
W samym trzecim kwartale br. dynamika wzrostu przychodów była mniejsza i wyniosła 0,1 proc. (wzrost do 2,39 mld zł). Zysk netto zmniejszył się o 12,9 proc., do 234,9 mln zł. Koszty operacyjne wzrosły o 1,9 proc., do 1,98 mld zł. Wynik EBITDA wyniósł 851,1 mln zł (spadek o 11,1 proc.), a marża EBITDA – 35,6 proc. (spadek z 40,1 proc.).
Grupa Cyfrowy Polsat na koniec września br. miała 16,41 mln aktywnych usług (o 0,8 proc. mniej niż na koniec września ub.r.).

(KOZ, 09.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo