Dział: PRASA

Dodano: Listopad 04, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowy wydawca "Sportu" wprowadza już pierwsze zmiany

(fot. okładka, materiały prasowe)

Dziennik "Sport" 20 listopada br. ukaże się w nowej szacie graficznej. Nowy wydawca - agencja Whizz - szuka kolejnych współpracowników i zapowiada zmiany w serwisie internetowym.

Przypomnijmy, że w sierpniu br. Ringier Axel Springer sprzedał dziennik "Sport" agencji Whizz. – Po trzech miesiącach tak zwanego okresu przejściowego, w którym wszystko funkcjonowało jak dotychczas, przygotowujemy się do zmian. 20 listopada ukaże się gazeta w nowej szacie graficznej – informuje Andrzej Wasik, redaktor naczelny dziennika. Kieruje "Sportem" od 2015 roku. 

Już u nowego wydawcy do zespołu dołączył Michał Zichlarz, który pracował m.in. w "Fakcie" i "Przeglądzie Sportowym". Wydawca szuka kolejnych współpracowników.
- Do końca roku serwis gazety, który jest pod adresem Katowickisport.pl, ma mieć własną platformę, by był w pełni niezależny od poprzedniego wydawcy. Trwa proces przenoszenia treści – dodaje Andrzej Wasik.

"Sport" dostępny jest w sprzedaży w województwach: śląskim, dolnośląskim, opolskim, małopolskim, świętokrzyskim, podkarpackim i lubelskim. Whizz to agencja do tej pory specjalizująca się w brandingu i rebrandingu, reklamach telewizyjnych, wideo 360 i custom publishingu. Średnia sprzedaż "Sportu" w pierwszym kwartale br. wynosiła 4709 egz. (dane ZKDP).

(JOK, 04.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 05, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawca "Vogue" sprawdza możliwości finansowe przyszłych czytelniczek

(fot. screen FB)

Wydawca "Vogue" (Visteria) sonduje, jaka cena egzemplarzowa tego miesięcznika, który ma się ukazać w marcu 2018 roku, będzie do zaakceptowania dla czytelniczek. Pyta je też m.in., które inne magazyny czytają i ile pieniędzy wydają na kosmetyki.

Wydawca opublikował na Facebooku post sponsorowany, w którym odsyła na swoją stronę internetową i prosi potencjalne czytelniczki o wypełnienie ankiety. 100 osób, które to zrobią, dostanie bezpłatnie pierwszy numer "Vogue" z autografem modelki Małgorzaty Beli. W ankiecie wydawca pyta, czy czytelniczki kupiłyby tytuł, gdyby kosztował: 14,90 zł, 16,90 zł, 19,90 zł. Sonduje też, które tytuły kobiece potencjalne czytelniczki "Vogue" kupują.

W ankiecie czytamy: "Proszę zaznaczyć wszystkie kupowane przez Panią pisma: »Elle«, »Pani«, »Harper’s Bazaar«, »Glamour«, »Twój Styl«, »Zwierciadło«, »In Style«, »Joy«". Jest też pytanie o to, ile pieniędzy miesięcznie wydają na kosmetyki i magazyny kobiece.

Eksperci uważają, że ankieta jest początkiem działań promocyjnych. - Taka forma promocji przed wejściem na rynek jest bardzo trafiona, bo pozwala budować bazę potencjalnych czytelniczek - mówi Dariusz Sachajko, niezależny ekspert mediowy. – Ciekawe, że nawet pismo o takiej renomie jak "Vogue" sonduje rynek pod kątem ceny. Celem zapewne jest zbadanie, czy cena może być barierą w przypadku magazynu luksusowego – dodaje. Jego zdaniem wcześnie rozpoczęta akcja promocyjna może przełożyć się na większe zainteresowanie tytułem wśród reklamodawców.

- Do marca nie zostało już dużo czasu, a poza tym im dłużej się mówi o "Vogue", tym lepiej dla tego tytułu. Jest szansa, że pierwsze numery sprzedadzą się w stosunkowo dużym nakładzie – uważa Monika Rychlica, head of press, outdoor, cinema and new media w Initiative Media.
Pierwszy numer miesięcznika "Vogue" ma się ukazać w marcu 2018 roku. Nakład wyniesie co najmniej 150 tys. egz. Wydawcą będzie spółka Katarzyny Kulczyk Visteria.

(JOK, 05.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo