Dział: INTERNET

Dodano: Październik 30, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grzegorz Sroczyński zostaje w Agorze

Grzegorz Sroczyński złożył wypowiedzenie, ale jednak w Agorze zostaje (fot. archiwum prywatne)

Grzegorz Sroczyński, publicysta "Gazety Wyborczej", z początkiem listopada br. dołączy do zespołu portalu Gazeta.pl (Agora SA).

- Grzegorz Sroczyński będzie pracował jako dziennikarz i zajmie się też nowym projektem dla Gazeta.pl - informuje Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Agorze. Sam Sroczyński mówi: - Zajmę się działem opinii.
Sroczyński, który z Agorą jest związany od 18 lat, 27 września br. złożył wypowiedzenie. "To przemyślana decyzja" - mówił "Presserwisowi". Dlaczego zdecydował się na pozostanie w koncernie i wybrał portal? - To, że zostaję w Agorze, też jest dla mnie zaskoczeniem. Rozmowa z Pawłem Wujcem [dyrektorem segmentu internet w Agorze - przyp. red.] i Pawłem Stremskim [dyrektorem programowym Gazeta.pl - przyp. red.] była niezwykle precyzyjna, oni dokładnie wiedzieli, czego ode mnie chcą. Mają ciekawy pomysł, jak mnie wykorzystać - odpowiada Sroczyński.
Sroczyński zaczynał w dzienniku ”Życie”. Potem pracował w dziale reportażu „Gazety Wyborczej”. Był też szefem jej marketingu i działu promocji nakładu. Następnie był redaktorem w działach gospodarczym i krajowym „GW”. Przez ostatnie sześć lat pisał felietony i przeprowadzał wywiady do „Dużego Formatu” oraz „Magazynu Świątecznego”. W radiu Tok FM (Agora, Polityka) prowadzi niedzielną audycję ”Świat się chwieje”.
Jest laureatem wielu nagród dziennikarskich (w 2014 roku zdobył Grand Press, Nagrodę Radia Zet im. Andrzeja Woyciechowskiego i Nagrodę im. Barbary N. Łopieńskiej).

(KOZ, 30.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 31, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

To Wideo nowym projektem Grupy ZPR Media

Grupa ZPR Media uruchamia projekt To Wideo, w którym znajdą się materiały wideo powstające w ramach wszystkich mediów grupy.

Treści w To Wideo pochodzić mają z poszczególnych brandów Grupy ZPR Media (np. To Eska, To Super Express, To Murator) i będą podzielone tematycznie (m.in. To Polska, To Pilne, To Smak, To Show). Produkcje To Wideo dystrybuowane będą zarówno poprzez strony internetowe, jak i w mediach społecznościowych.

– Stworzenie marki To Wideo podyktowane jest obserwacją najnowszych trendów w zakresie konsumpcji treści w internecie – wyjaśnia Ewa Latkowska, dyrektor operacyjna w pionie telewizyjnym Grupy ZPR Media i pomysłodawczyni projektu To Wideo.

Za produkcję materiałów To Wideo odpowiada dotychczasowy newsroom Nowej TV, który przekształcony został w Agencję Produkcji Wideo. Zakres zadań Agencji obejmuje: tworzenie scenariuszy, realizację filmów, przygotowywanie i emisję codziennego serwisu informacyjnego „24 godziny” dla Nowej TV oraz dystrybucję w internecie newsów z serwisu. Szefem Agencji Produkcji Wideo jest Tomasz Sygut, redaktor naczelny programów informacyjnych i publicystycznych Nowej TV.

(KOZ, 31.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo