Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 28, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dyrektorem TVP Szczecin został Piotr Lichota

Piotr Lichota (fot. za szczecin.tvp.pl)

Piotr Lichota, były dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, został dyrektorem TVP Szczecin.

Na stanowisku szefa TVP Szczecin wakat jest od końca września 2017 roku, kiedy zmarła dotychczasowa dyrektor Maria Bartczak.

Piotr Lichota od 1 sierpnia 2016 roku do 4 maja 2017 roku był dyrektorem Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, nadzorującej programy informacyjne głównych anten TVP i kanał TVP Info. Wcześniej, od stycznia 2016 roku, kierował redakcją ”Panoramy” TVP 2.

Lichota był już dyrektorem TVP Szczecin – od końca października 2006 do sierpnia 2011 roku. Zanim związał się z telewizją publiczną, współpracował z Radiem Szczecin, był redaktorem naczelnym TV Gryf w Szczecinie, a wcześniej (1999-2005) dziennikarzem, wydawcą i dyrektorem oddziału RMF FM w Szczecinie.

(KOZ, 28.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 29, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Będzie drugi sezon serialu Polsatu "W rytmie serca"

W serialu "W rytmie serca" główne role grają Barbara Kurdej-Szatan i Mateusz Damięcki (fot. Polsat)

Drugi sezon serialu "W rytmie serca” wiosną pojawi się w Polsacie. Pierwszy sezon emitowany jest od 10 września br. w każdą niedzielę o godz. 20. Trzy pierwsze odcinki oglądało średnio 2,29 mln widzów.

Serial obyczajowy "W rytmie serca" to nowość w jesiennej ramówce Polsatu. W każdym odcinku widzowie śledzą dwie odrębne historie medyczne i kryminalne. W rolach głównych występują: Barbara Kurdej-Szatan, Mateusz Damięcki, Piotr Fronczewski i Małgorzata Foremniak.

Podczas emisji trzech pierwszych odcinków Polsat był w grupie ogólnej wiceliderem oglądalności z 14,94 proc. udziału w rynku. Pierwszy jest TVP 1 z udziałem 15,95 proc. W tym czasie Jedynka emituje drugi sezon serialu "Dziewczyny ze Lwowa", który średnio ogląda o 155 tys. widzów więcej niż nową produkcję Polsatu. Dane: Nielsen Audience Measurement.

(Mackuch, 29.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo