Dział: PRASA

Dodano: Październik 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawca tygodnika "7 Dni" inwestuje we własną siedzibę

Tygodnik "7 Dni"

Micropro, wydawca tygodników "7 Dni" i "Partner", buduje nową siedzibę. Ma być gotowa za dwa lata.

Press

- W budynku o powierzchni 110 mkw. znajdzie się pokój konferencyjny, gabinet redaktora naczelnego, część socjalna oraz pomieszczenia dla dziennikarzy i działu reklamy – mówi Leszek Stański, właściciel wydawnictwa Micropro. Obecnie redakcja tygodników "7 Dni" i "Partner" zajmuje 55 mkw. w szeregowcu. Nowa siedziba również będzie się mieścić w Kędzierzynie-Koźlu.

W planach wydawca chce zwiększyć zatrudnienie z czterech do ośmiu osób. Jest to związane z rozwojem działalności w internecie, wkrótce ruszy serwis Tygodnik7dni.pl.
Płatny tygodnik "7 Dni" wychodzi od 10 lat w powiecie kędzierzyńskim na Opolszczyźnie. Wydawnictwo Micropro wydaje także bezpłatny tygodnik "Partner".


(JOK, 23.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Październik 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawca polskiej edycji "Men's Health" z nadziejami oczekuje zmiany licencjodawcy

Okładki magazynów Rodale

Motor-Presse Polska czeka na finalizację transakcji przejęcia wydawnictwa Rodale przez amerykański koncern Hearst.

Rodale ma w portfolio m.in. magazyny: "Men's Health", "Women's Health", "Runner's World". Ich polskie edycje wydaje Motor-Presse Polska.

- Informację o przejęciu globalnego biznesu wydawniczego Rodale przez firmę Hearst odbieramy bardzo pozytywnie. W Hearst widzimy bardzo silnego partnera aktywnego na wielu platformach medialnych, który planuje dalsze umocnienia marek "Men's Health", "Women's Health" i "Runner's World". Na szczegóły przyjedzie nam jednak poczekać do początku 2018 roku, na kiedy to planowane jest przeprowadzenie transakcji - komentuje Aneta Martynów, chief content officer w Motor-Presse Polska.

(JOK, 23.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY