Temat: internet

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Październik 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Siegieda nowym rzecznikiem prasowym Wirtualnej Polski

Michał Siegieda od 1 listopada br. obejmie obowiązki rzecznika prasowego spółki Wirtualna Polska Holding. Ma odpowiadać za komunikację zewnętrzną.

Michał Siegieda z Wirtualną Polską związany jest od roku. W tym czasie pracował jako wydawca programu "Dzieje się" Macieja Orłosia oraz wydawca strony głównej WP. Na stanowisku zastąpi Katarzynę Szczepanik, która z końcem października odchodzi z WP.

- Cieszę się, że moje doświadczenie będzie wykorzystane przy budowaniu marki WP, jako medium nowoczesnego i opiniotwórczego. Współczesne media nieustannie się zmieniają. Tworząc treści dla największej w Polsce grupy internetowej na te zmiany musimy reagować najszybciej i zgodnie z oczekiwaniami naszych użytkowników - mówi Michał Siegieda, nowy rzecznik Wirtualnej Polski.

Siegieda w latach 2007-2016 pracował w Telewizji Polskiej, m.in., jako reporter "Wiadomości" TVP1. Wcześniej był dziennikarzem Telewizji Puls, Radia Eska i Radia Plus. Jest absolwentem Wydziału Politologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Był stypendystą Departamentu Stanu USA, w ramach "International Visitor Leadership Program". W 2013 roku Stowarzyszenie Eksporterów Polskich przyznało mu tytuł "Publicysta Ekonomiczny Roku".

(19.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: internet

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Październik 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

LoveBrands Relations opracuje komunikację dla marki Vichy

fot. stocksnap / pixabay.com

LoveBrands Relations zajmie się obsługą public relations marki Vichy (L'Oréal). Agencja została wybrana w przetargu.

W 2016 marka Vichy rozpoczęła komunikację w ramach nowej platformy komunikacyjnej "Poznaj źródło swojej siły". LoveBrands Relations ma za zadanie opracowanie działań wizerunkowych, które pozwolą marce na umocnienie nowego pozycjonowania. Szczegóły współpracy i planowane przez Vichy działania nie zostały ujawnione.

(AMS, 19.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo