Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 18, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Świątek obok Klarenbacha prowadzi "Minęła 8" w TVP Info

Krzysztof Świątek będzie prowadzić "Minęła 8" w piątki (screen Tvp.info)

Krzysztof Świątek, szef publicystyki Polskiego Radia 24, zaczął prowadzić program publicystyczny "Minęła 8" w TVP Info.

Świątek w roli gospodarza "Minęła 8" zadebiutował w zeszłym tygodniu, będzie prowadzić program co piątek.

Dotychczas jedynym prowadzącym był Adrian Klarenbach, który pozostaje prezenterem programu od poniedziałku do czwartku. Program oglądać można w dni powszednie o 8.10 rano.

Krzysztof Świątek od stycznia br. jest kierownikiem redakcji publicystyki w Polskim Radiu 24. Jest autorem audycji "Świątek w piątek".

Wcześniej - od 2004 roku - Świątek pracował w "Tygodniku Solidarność", ostatnio jako redaktor naczelny. W TVP Info był jednym z prowadzących program "Cztery strony".

(KOZ, 18.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 18, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Kuchenne rewolucje", "MasterChef" i "Mam talent" w TVN w listopadzie najdroższe

Magda Gessler gości na antenie TVN z programem "Kuchenne rewolucje" od 2010 roku (fot. TVN)

Programy "Kuchenne rewolucje", "MasterChef" i "Mam talent" są najwyżej wycenianymi pozycjami w listopadowym cenniku reklamowym telewizji TVN.

Najdroższy, 30-sekundowy spot przy programie Magdy Gessler "Kuchenne rewolucje", emitowanym w czwartki o 21.30, kosztuje 70 tys. zł (wszystkie ceny netto), czyli o 16,9 proc. więcej, niż w listopadzie ub.r.

Ceny reklam wokół programu kulinarnego "MasterChef" (w soboty o 20) sięgają 69,8 tys. zł - o 23,8 proc. więcej. Z kolei ceny spotów przy talent show "Mam talent" (w niedziele o 20) dochodzą do 69,5 tys. zł - to o 23 proc. więcej.

(KOZ, 18.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo