Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 17, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowa TV oficjalnie zmienia strategię wobec newsów i publicystyki. Sekielski i Czyż tracą programy

Tomasz Sekielski zapewnia, że trwają rozmowy w sprawie jego dalszej obecności w Nowej TV, ale nic nie jest przesądzone (screen z Nowa.tv)

– Zmieniamy strategię dystrybucji naszej oferty newsowo-publicystycznej - mówi szefowa pionu telewizyjnego w Grupie ZPR Media. Z ramówki telewizji naziemnej Nowa TV (Grupa ZPR Media) spada część programów publicystycznych, m.in. prowadzone przez Tomasza Sekielskiego i Marka Czyża. Stacja rezygnuje też z emisji telenoweli ”Moda na sukces”.

Od listopada br. Nowa TV nie będzie pokazywać autorskich programów Tomasza Sekielskiego ”Teraz ja!” (w niedziele o 18.55) i Marka Czyża ”Proste pytanie” (w piątki o 18.55), a także ”Tu i teraz” prowadzonego przez gospodarzy programu informacyjnego ”24 godziny” (Marek Czyż, Beata Tadla, Jarosław Kulczycki, Magdalena Gwóźdź).
Serial dokumentalny Tomasza Sekielskiego "Teoria spisku" emituje inna stacja należąca do Grupy ZPR Media - Fokus TV. Według Sekielskiego kwestia jego dalszej współpracy z Nową TV nie jest przesądzona, ale nie wiadomo, czy po zakończeniu serii "Teoria spisku" współpraca z nim będzie kontynuowana. - "Teoria spisku" ma tylko 10 odcinków, trwają  rozmowy i na tym etapie trudno cokolwiek powiedzieć. Żadne decyzje jeszcze nie zapadły - mówi Sekielski.
– Zmieniamy strategię dystrybucji naszej oferty newsowo-publicystycznej oraz rozszerzamy kompetencje newsroomu telewizyjnego o produkcję wideokontentu. Część programów pozostawiamy na antenie telewizyjnej, a część przenosimy do internetu – tłumaczy Ewa Latkowska, dyrektor operacyjna pionu telewizyjnego w Grupie ZPR Media.
Jak informuje Latkowska, w dotychczasowej formie w ramówce Nowej TV pozostaje program Sławomira Jastrzębowskiego ”Więc jak?”. Z kolei częstotliwość nadawania magazynu ”Super temat” (obecnie w środy o 18.55) ma być uzależniona od wydarzeń, w których wspólne interwencje podejmować będą dziennikarze ”Super Expressu” i Nowej TV. – Obecnie intensywnie pracujemy nad stworzeniem nowych formuł dla pozostałych programów publicystycznych, a także nad zbudowaniem ciekawej i kompleksowej oferty newsowo-publicystycznej skierowanej do internautów – zapowiada Latkowska.
Bez zmian ma być nadawany serwis informacyjny ”24 godziny” (o 18.30), a także informacyjno-rozrywkowa ”Federacja” Adama Federa (w soboty o 18.50) i plotkarskie ”Bywanie na dywanie”.
Ponadto Nowa TV od końca października br. nie będzie już emitować telenoweli ”Moda na sukces”, pokazywanej w stacji od początku jej nadawania, czyli listopada ub.r., od poniedziałku do piątku o 19.30. – ”Moda na sukces” wprowadzona została na antenę Nowej TV z myślą o szerokim kręgu odbiorców naziemnej platformy cyfrowej. Jednak MUX 8 po roku funkcjonowania nadal nie gwarantuje dostatecznego zasięgu, w związku z czym struktura widzów jest inna, niż zakładaliśmy – wyjaśnia Ewa Latkowska.
Miejsce ”Mody na sukces” w ramówce Nowej TV zajmie serial ”Wojny magazynowe”.
W trzecim kwartale br. Nowa TV miała 0,25 proc. udziału w rynku i spośród stacji nadających z ósmego multipleksu była za Zoom TV (0,28 proc.) i Metro (0,27 proc.), a przed Telewizją WP (0,21 proc.). W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) udział Nowej TV wyniósł 0,26 proc. (dane Nielsen Audience Measurement).

(KOZ, 17.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 18, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Pakt" z Marcinem Dorocińskim zobaczą widzowie HBO w USA

Główną rolę w serialu "Pakt" gra Marcin Dorociński (fot. Piotr Książek/HBO)

Abonenci HBO w Stanach Zjednoczonych będą mogli zobaczyć polski serial "Pakt" z Marcinem Dorocińskim w roli dziennikarza śledczego.

Oba sezony "Paktu" udostępnione zostaną im w grudniu br. w serwisach HBO Now, HBO Go i HBO On Demand. Polski serial znalazł się wśród wybranych produkcji HBO Europe, HBO Latin America i HBO Asia, które zaoferowane zostaną klientom nadawcy w Stanach Zjednoczonych.

Pierwszy sezon "Paktu" jesienią 2015 roku przyciągnął do HBO średnio 124,2 tys. widzów, a drugi jesienią 2016 roku - 97,8 tys. widzów (dane Nielsen Audience Measurement).


(KOZ, 18.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY