Dział: PRASA

Dodano: Październik 06, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Bez Cenzury" będzie dwutygodnikiem

"Bez Cenzury" wydaje Instytut Zarządzania Informacją (1/4 udziałów) i Centralna Agencja Informacyjna (3/4 udziałów)

12 października br. do salonów prasowych - pierwszy raz jako dwutygodnik - trafi "Bez Cenzury". Tytuł dotychczas był miesięcznikiem.

Press

- W ciągu 1,5 roku obecności na rynku osiągnęliśmy zadowalający wynik, dlatego stajemy się dwutygodnikiem. Nasza sprzedaż waha się na poziomie 40-50 proc. nakładu, teraz ukażemy się w 30 tys. egzemplarzy - mówi Jan Piński, redaktor naczelny "Bez Cenzury".

Do grona autorów dołączył Marcin Hałaś, którego teksty ukazywały się m.in. w "Dzienniku Zachodnim", "Roczniku Lwowskim" i "Gazecie Polskiej". Zespół gazety to głównie współpracownicy. - Uważam, że taki model sprawdza się lepiej niż model sztywnej redakcji - mówi Jan Piński.

"Bez Cenzury" to pismo, w którym publikowane są teksty m.in. poświęcone polityce, gospodarce i społeczeństwu. Tytuł będzie kosztował - jak dotychczas - 4,90 zł, będzie liczył 84 strony.


(JOK, 06.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Październik 06, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przemysław Ziurkowski dyrektorem handlowym w Time SA

Przemysław Ziurkowski objął stanowisko dyrektora handlowego w spółce Time SA (ZPR Media) i zarządza pionem sprzedaży radiowej w Grupie ZPR Media.

Ziurkowski nadzoruje dział sprzedaży agencyjnej i krajowej. Z Grupą ZPR Media związany jest od stycznia 2010 roku. Objął wówczas stanowisko dyrektora sprzedaży korporacyjnej, które sprawuje do tej pory. Od 2012 roku pełni także funkcję dyrektora działu sprzedaży agencyjnej w Time SA, odpowiadając za współpracę z domami mediowymi i największymi reklamodawcami.

(CP, 06.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo