Temat: media narodowe

Dział: RADIO

Dodano: Październik 04, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Debiut Radia Chopin szykowany na 11 listopada

(fot. masterek / pixabay.com)

Radio Chopin, rozgłośnia cyfrowa Polskiego Radia, rozpocznie nadawanie 11 listopada. Wcześniej zapowiadano jej start na początek października.

- Planowana data uruchomienia Radia Chopin to 11 listopada 2017 roku. Rocznica odzyskania przez Polskę niepodległości zasługuje na wyjątkowe uczczenie - informuje Małgorzata Kaczmarczyk, rzeczniczka prasowa Polskiego Radia.

W lipcu br. przedstawiciele Polskiego Radia podawali, że spółka uruchomi Radio Chopin 1 października i tłumaczono, że data nie jest przypadkowa, bo 1 października przypada Międzynarodowy Dzień Muzyki, a październik kojarzony jest z muzyką Fryderyka Chopina.

Jak informowaliśmy, Radio Chopin na multipleksie radia cyfrowego zajmie miejsce Radia Rytm.

Radio Chopin nadawało już podczas XVII Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina.

Polskie Radio nadaje również cyfrowe Radio Dzieciom.

(KOZ, 04.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: media narodowe

Dział: RADIO

Dodano: Październik 05, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Konrad Łaski odchodzi z Grupy ZPR Media

Konrad Łaski w Grupie ZPR Media pracował od 2010 roku (fot. materiały prasowe)

Po prawie ośmiu latach z Grupą ZPR Media rozstaje się Konrad Łaski, wiceprezes IDMnet i dyrektor handlowy w Time.

Konrad Łaski zarządzał sprzedażą reklam we wszystkich stacjach radiowych i kanałach telewizyjnych Grupy ZPR Media oraz nadzorował sprzedaż korporacyjną. – Uznaliśmy, że wyczerpała się już pewna formuła naszej współpracy. Rozstaliśmy się za porozumieniem stron i w dobrej atmosferze – mówi Konrad Łaski. – W tym roku udało się nam znacząco przekroczyć założone cele. Mamy zdecydowanie ponadrynkowy wzrost przychodów w radiu, a w telewizji wyprzedaliśmy wszystkie dostępne zasoby od początku roku i znacząco podnieśliśmy średnie CPP – dodaje. Konrad Łaski nie ma jeszcze sprecyzowanych dalszych planów zawodowych.

– To była wspólna decyzja, od dłuższego czasu rozmawialiśmy – mówi Zbigniew Benbenek, przewodniczący rady nadzorczej ZPR Media. – Zresztą nasze drogi się połączą, tylko w trochę innym układzie – zapowiada. – Konrad Łaski jest rozpoznawalną postacią w domach mediowych. Będziemy współpracować trochę na innych płaszczyznach - dodaje Benbenek, ale nie zdradza szczegółów.

Rzeczniczka Grupy ZPR Media Monika Polewska nie podaje, kto zastąpi Konrada Łaskiego. Z naszych informacji wynika, że zarządzanie sprzedażą reklam w radiu ma przejąć Przemysław Ziurkowski (dyrektor ds. sprzedaży korporacyjnej w ZPR Media i Time), a w telewizji – Agnieszka Tuśnio (dyrektor ds. sprzedaży agencyjnej).

Konrad Łaski do Grupy ZPR Media trafił w styczniu 2010 roku – jako wiceprezes Muratora (obecnie ZPR Media) i Time. Z zarządu Muratora odszedł w lipcu 2012 roku. Wszedł również do zarządu IDMnet. Z początkiem października br. przestał być wiceprezesem Time.

W latach 2002-2009 Łaski pracował w Grupie Radiowej Agory jako dyrektor sprzedaży krajowej. Pracę rozpoczynał w CR Media Consulting, skąd odszedł w 2002 roku ze stanowiska zastępcy dyrektora sprzedaży.

(KOZ, 05.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo