Dział: RADIO

Dodano: Październik 02, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wojciech Dąbrowski nie poprowadzi już "Sygnałów dnia" w Polskim Radiu

(fot. smorazanm / pixabay.com / CC0)

Wojciech Dąbrowski przestanie prowadzić "Sygnały dnia" w Programie I Polskiego Radia - wynika z informacji "Presserwisu". Zastąpi go Katarzyna Gójska, wicenaczelna "Gazety Polskiej".

Wojciech Dąbrowski do grona gospodarzy ”Sygnałów dnia” dołączył w marcu ub.r. W lipcu br., po tym jak przeprowadził wywiad z premier Beatą Szydło, poszedł na nieplanowany urlop. Serwisowi Wpolityce.pl mówił, jak usłyszał, że nie ma już powrotu do ”Sygnałów dnia” i powinien zacząć szukać nowej pracy. W sprawie interweniowało m.in. Centrum Monitoringu Wolności Prasy SDP i Stowarzyszenie Wolnego Słowa. Po spotkaniu z prezesem Polskiego Radia Jackiem Sobalą i dyrektorem Jedynki Rafałem Porzezińskim dziennikarz wrócił do zajęć.

Jak zapowiadaliśmy, do grona gospodarzy ”Sygnałów dnia” dołączy Katarzyna Gójska, wicenaczelna ”Gazety Polskiej”. Według naszych informacji w związku z tym program ma przestać prowadzić Wojciech Dąbrowski. W Polskim Radiu dziennikarze komentują, że planowane usunięcie Dąbrowskiego z ”Sygnałów dnia” to efekt jego lipcowego wywiadu z premier Szydło.

Katarzyna Gójska prawdopodobnie poprowadzi poranki dwa razy w tygodniu – w piątki i soboty razem z Wiesławem Molakiem - w piątki zastąpiłaby właśnie Wojciecha Dąbrowskiego, a w soboty Krzysztofa Grzesiowskiego.

(KOZ, 02.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: RADIO

Dodano: Październik 02, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Meloradio promowane w telewizji, internecie, kinie i na outdoorze

Kampania rozpoczęła się z początkiem października (fot. Eurozet)

Eurozet z początkiem października br. rozpoczął kampanię wizerunkową sieci Meloradio, która we wrześniu br. zastąpiła Radio Zet Gold.

Kampania prowadzona jest pod hasłem ”Dobra muzyka i wszystko gra” i obejmuje telewizje, internet, kino oraz nośniki reklamy zewnętrznej w 21 miastach, w których nadaje Meloradio. Kreację Eurozet przygotował we własnym zakresie, a media firma zaplanowała razem z domem mediowym Zenith. Wraz z kampanią do sprzedaży trafia składanka Meloradia wydana nakładem Sony Music.

(KOZ, 02.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo