Temat: radio

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 30, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zmarła Pamela Bem-Niedziałek, dziennikarka TVN24

(fot. screen z TwitterTVN24 BiS

"W wieku 39 lat zmarła dziennikarka, nasza redakcyjna koleżanka Pamela Bem-Niedziałek. Do końca dzielnie walczyła z ciężką chorobą" – napisał na Twitterze zespół TVN 24 BiS.

Pamela Bem-Niedziałek współtworzyła telewizję TVN24, a następnie TVN CNBC i TVN24 BiS. Była wydawcą, reporterką i prezenterką.

"Niesamowicie pracowita, bardzo inteligentna, dokładna, weryfikująca każdą informację i zadająca właściwe pytania" – czytamy na stronie tvn24bis.pl, wspomnienia Marka Tejchmana, zastępcy redaktora naczelnego "Dziennika Gazety Prawnej", komentatora TVN24 BiS.

Z kolei Łukasz Kijek, prezenter TVN24 BiS określił ją jako "stuprocentową profesjonalistkę", a Paweł Blajer, dziennikarz TVN24 powiedział: "Gdyby tytuły naukowe były przyznawane za materiały telewizyjne, ona byłaby już trzy razy profesorem".

Prywatnie Pamela Bem-Niedziałek była córką Ewy Bem. Osierociła dwójkę dzieci.

(JOK, 30.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: radio

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 01, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Ślub od pierwszego wejrzenia" ma mniejszą widownię niż w pierwszej edycji

(screen z slub.tvn.pl)

Po trzech odcinkach nowa edycja reality show "Ślub od pierwszego wejrzenia" przyciąga do TVN średnio 840 tys. widzów. Odcinki pierwszego sezonu jesienią 2016 roku oglądało 1,4 mln. Widzów straciła także inna poniedziałkowa pozycja TVN - serial "Druga szansa".

TVN emituje premierowe odcinki drugiego sezonu show "Ślub od pierwszego wejrzenia" w poniedziałki o godz. 22.30. Druga edycja zadebiutowała w jesiennej ramówce 11 września br.

Najwięcej widzów - 908 tys. - przyciągnął odcinek z 25 września br. TVN podczas emisji programu w grupie ogólnej ma 9,63 proc. udziału w rynku. Pierwszy w tym paśmie jest Polsat - 11,54 proc. Mniejsze udziały mają  TVP 1 (emituje o tej porze filmy) - 7,62 proc. i TVP 2 (reality show "Bake off. Ale przepis") - 7,60 proc. W grupie komercyjnej (widzowie 16-49) TVN jest liderem z udziałem 12,94 proc. Dalej są: Polsat - 11,80 proc., TVP 1 - 7,11 proc. i TVP 2 - 6,92 proc.

Prawie 245 tys. widzów, w porównaniu z emisją przed wakacjami, stracił serial "Druga szansa", emitowany w TVN od 11 września w poniedziałki o godz. 21.30, czyli tuż przed reality show "Ślub od pierwszego wejrzenia". Po trzech odcinkach czwartego sezonu przyciąga do TVN średnio 1,7 mln widzów. Najwięcej widzów (1,91 mln) miał odcinek z 25 września br. Podczas emisji serialu TVN w grupie ogólnej ma 13,02 proc. udziału w rynku. Liderem pasma jest TVP 2 z udziałem 15,44 proc. (prezentuje w tym czasie "Kulisy serialu >>M jak miłość<<" oraz kulinarny program "Bake off. Ale ciacho!"). Udział Polsatu to 13,20 proc., TVP 1 - 3,50 proc. W grupie komercyjnej TVN ma 14,65 proc. udziału w rynku. Liderem jest Polsat - 16,31 proc. Mniejszy udział ma TVP 2 - 13,75 proc. i TVP 1 - 2,40 proc.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(Mackuch, 01.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo