Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 26, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Biuro prasowe MON ogranicza się do informowania TVP

(fot. pixabay.com)

Tylko reporterka TVP była informowana przez Ministerstwo Obrony Narodowej o spotkaniach ministra Antoniego Macierewicza podczas jego oficjalnej wizyty w USA.

Korespondent RMF Paweł Żuchowski twierdzi, że podczas wizyty ministra Macierewicza w USA biuro prasowe MON nierówno potraktowało dziennikarzy nie tylko w przypadku przyznawania akredytacji na spotkanie w Pentagonie. 

- Dopiero z wpisów na Twitterze dowiedziałem się o rozmowach ministra Macierewicza w CIA i spotkaniach z przedstawicielami firm zbrojeniowych Raytheon i Lockheed Martin - opowiada Paweł Żuchowski. Według niego korespondentka TVP jako jedyna została poinformowana przez ministra o dostawie rakiet typu Patriot. Tymczasem Żuchowski pytał biuro prasowe MON, czy w planach ministra są jakieś inne spotkania oprócz tego w Pentagonie, i usłyszał zapewnienie, że nie. Jak ustaliliśmy, nie wiedzieli o nich także korespondenci TVN i Polsatu.  

Biuro prasowe MON nie odpowiedziało na pytanie "Presserwisu", dlaczego dziennikarze spoza TVP nie zostali poinformowani o szczegółach wizyty ministra obrony w USA.


(Mackuch, 26.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 26, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Programami "Mam talent" i "MasterChef" TVN wygrywa rywalizację o grupę komercyjną

Szósta edycja "MasterChefa" jest na antenie TVN od 10 września br. (screen: Masterchef.tvn.pl)

TVN jest liderem pasma w grupie komercyjnej podczas emisji show "Mam talent" i programu kulinarnego "MasterChef Polska". Pierwszy ogląda średnio 2,55 mln widzów, a drugi 2 mln.

Dziesiąta edycja talent show "Mam talent" jest na antenie TVN od 9 września br. - w soboty o godz. 20. Do tej pory najwięcej widzów program miał 16 września - 2,7 mln. Podczas emisji audycji TVN jest liderem w grupie ogólnej z udziałem w rynku 18,21 proc. - wyprzedza TVP 1 - 11,79 proc. (emituje w tym czasie serial "Komisarz Alex"), Polsat - 9,45 proc. (filmy fabularne) i TVP 2 - 8,69 proc. (widowisko "The voice of Poland"). TVN jest także liderem w grupie komercyjnej (widzowie 16-49) z udziałem w rynku 18,19 proc. Dalej są: Polsat - 12 proc., TVP 2 - 9,16 proc. i  TVP 1 - 7,42 proc.

W niedzielne wieczory liderem w grupie komercyjnej jest szósta edycja programu kulinarnego "MasterChef". Od 10 września br. audycja przyciąga średnio 2 mln widzów. Najwięcej oglądało ją 24 września - średnio 2,1 mln. W grupie ogólnej podczas emisji "MasterChefa" TVN jest trzeci z udziałem w rynku 12,92 proc. Większy udział mają TVP 1 - 15,90 proc. (serial "Dziewczyny ze Lwowa") i Polsat - 13,35 proc. (serial "W rytmie serca"). Na czwartym miejscu jest TVP 2 - 5,22 proc. ("The voice of Poland"). W grupie komercyjnej TVN podczas emisji "MasterChefa" jest zdecydowanym liderem - 17,20 proc. i wyprzedza: Polsat - 12,40 proc., TVP 1 - 10,44 proc. i TVP 2 - 6,90 proc. 

Dane: Nielsen Audience Measurement.


(Mackuch, 26.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo