"Kuchenne rewolucje" ogląda średnio 2,3 mln widzów
Szesnasty sezon reality show Magdy Gessler TVN emituje od 7 września br. (fot. materiały prasowe)
"Kuchenne rewolucje" ogląda jesienią br. w TVN 153 tys. widzów mniej niż przed wakacjami.
Premierowe odcinki programu Magdy Gessler pojawiają się na antenie w czwartki o 21.30. We wrześniu br. ich średnia widownia to 2,3 mln, najwięcej widzów przyciągnął odcinek z 21 września - 2,49 mln. Podczas emisji audycji TVN pozostaje liderem pasma w grupie ogólnej i komercyjnej. W grupie ogólnej ma 17,95 proc. udziału w rynku i wyprzedza: TVP 1 - 17,07 proc. (magazyn "Sprawa dla reportera"), Polsat - 11,06 proc. (serial "Przyjaciółki"), TVP 2 (serial "Miasto skarbów") - 3,18 proc.
TVN jest także liderem w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49) z udziałem w rynku 24,12 proc. Mniejsze udziały mają: Polsat - 11,88 proc., TVP 1 - 7,93 proc. i TVP 2 - 3,06 proc.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(Mackuch, 25.09.2017)