Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: RADIO

Dodano: Wrzesień 13, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pawlik za Wojewodę-Mleczko dyrektorem programowym RMF Classic

Magdalena Wojewoda-Mleczko, do tej pory dyrektor programowa ponadregionalnego RMF Classic, objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora muzycznego rozgłośni.

Nowym dyrektorem programowym RMF Classic został Paweł Pawlik, dotychczas zastępca Wojewody-Mleczko.

”Jesteśmy przekonani, że ta decyzja pozwoli sprostać nowym wyzwaniom które stoją przed stacją i sprawi, że zarządzanie nią będzie jak najbardziej efektywne” – stwierdziła Ewa Miszczak-Dziurdzik, wiceprezes spółki Radio Muzyka Fakty, nadzorująca od stron programowej RMF Classic i RMF Maxxx.

Paweł Pawlik z RMF Classic związany jest od samego początku. Wcześniej, od 1990 roku, pracował w RMF FM.

Magdalena Wojewoda-Mleczko z wykształcenia jest muzykologiem. W RMF Classic pracuje od października 2004 roku. W maju 2005 roku została dyrektorem programowym stacji.

(KOZ, 13.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: RADIO

Dodano: Wrzesień 13, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jerzy Sosnowski wygrał w sądzie z Polskim Radiem

Jerzy Sosnowski obecnie współpracuje z Radiem Tok FM (fot. Tomasz Rykaczewski dla "Press")

Sąd Rejonowy dla miasta stołecznego Warszawy uznał, że zwolnienie Jerzego Sosnowskiego z Polskiego Radia było bezprawne.

Jerzy Sosnowski domagał się odszkodowania w wysokości trzymiesięcznego wynagrodzenia. Wyrok jest nieprawomocny.

Jerzego Sosnowskiego, dziennikarza i kierownika redakcji publicystyki radiowej Trójki, zwolniono z Polskiego Radia w marcu 2016 roku. Jako powód podano mu utratę zaufania zarządu, publiczne krytykowanie przełożonych i podważanie ich decyzji.

(KOZ, 13.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo